شناسهٔ خبر: 66597851 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مسعود و جواد لالیگایی مقابل مرد برزیلی و عبدالله گواردیولا

آیا در این هفته شاهد تغییراتی در صدر جدول خواهیم بود یا جنگ قهرمانی به هفته‌های بعدتر کشیده می شود‌؟

صاحب‌خبر -
مسعود و جواد لالیگایی مقابل مرد برزیلی و عبدالله گواردیولا
کد خبر: 659902
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۱۲:۲۵:۰۸

هفته بیست و هفتم لیگ برتر این ‌هفته دو جدال جذاب را پیش رو دارد؛ اول بازی پرسپولیس مقابل هوادار که در ورزشگاه دستگردی ‌همین‌ شنبه، عصر برگزار می‌شود و بعد تقابل استقلال در مقابل یکی ‌از فانوس به دستان این فصل، فولاد در ورزشگاه آزادی. بازی‌ای که قرار است روز دوشنبه صورت بگیرد. 

به گزارش روزنامه اعتماد، در صدر جدول سرخابی‌های پایتخت با یک امتیاز اختلاف رقابت تنگانگی را در پیش گرفتند. استقلالی‌ها با همین یک امتیاز بیشتر هم قهرمان لیگ‌ می‌شوند اما به شرط اینکه در چهار بازی بعدی دچار لغزش نشوند. آبی‌ها در اولین خوان از این‌ چهار خوان باید به مصاف فولاد بروند که در جدول اصلا در شرایط خوبی قرار ندارد. نبرد عبدالله ویسی و جواد نکونام یک سمت برای نیفتادن و ماندن در لیگ است و سوی دیگری برای ماندن در صدر و درنهایت قهرمانی خواهد بود. یک مسابقه سخت برای هر دو تیم‌ که می‌تواند سرنوشت لیگ را تغییر دهد. تقابل این دو تیم از جنبه‌ای دیگر هم قابل بررسی است. نکونام پیش از آمدن به استقلال سرمربی فولاد خوزستان بود که بعد جای خودش را به عبدالله ویسی داد. البته از آن زمان و در همین چند ماه گذشته نیمکت فولاد بارها دستخوش تغییر شده است ولی به هر حال تقابل این دو مربی می‌تواند جدا از بحث جدولی جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد. 

اما پرسپولیس که یک‌ امتیاز کمتر از استقلال دارد و در این‌ فصل به قدر کافی امتیاز از دست داده، خوب می‌داند چنانچه دچار کوچک‌ترین لغزشی شود جام قهرمانی را از دست خواهد داد. اوسمار که در اراک با جام حذفی خداحافظی کرده در صورت از دست دادن لیگ برتر باید به برزیل برگردد و از طریق تلویزیون بازی‌های پرسپولیس را تماشا کند برای همین هم او و تمام بازیکنان تیمش در چهار بازی باقیمانده با تمام ‌توان بجنگند. رویارویی پرسپولیس با هواداری که با حضور مسعود شجاعی شخصیت جدیدی در لیگ ما پیدا کرده، می‌تواند یک چالش دشوار برای پرسپولیسی‌ها باشد. باید منتظر ماند و دید این نبرد احتمالا جذاب چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت. تنها نکته منفی این بازی عدم حضور هواداران است. 

اما سوال مهم‌تر که برای جوابش باید تا دوشنبه شب منتظر باشیم، این است که آیا در این هفته شاهد تغییراتی در صدر جدول خواهیم بود یا جنگ قهرمانی به هفته‌های بعدتر کشیده می‌شود‌؟ فعلا صبر می‌کنیم.

 

نظر شما