شناسهٔ خبر: 66597142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبرنگارآریادربابلسر خبرداد:

انتخاب مدير دانشجويي دانشگاه مازندران به‌عنوان مدير برترکشور

صاحب‌خبر -
انتخاب مدير دانشجويي دانشگاه مازندران به‌عنوان مدير برترکشور

خبرگزاری آریا- دردومین نشست مدیران دانشجویی دانشگاه‌های کشور انجام شد، انتخاب مدیر دانشجویی دانشگاه مازندران به‌عنوان مدیر برترکشور.

به گزارش خبرنگارآریادربابلسر، دومین نشست مدیران دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان، دکتر نعیمی سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل و دکتر دانشور مدیرکل امور دانشجویان داخل به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دکتر داداش‌پور در این نشست با اشاره به اقدامات تحولی در طرح همیار دانشجو(کار دانشجویی) گفت: در این مسیر سعی شد تا ضمن حفظ کرامت دانشجو، دستمزدی در خور شان به ایشان بدهیم تا کمک هزینه‌ای برای ایشان باشد.

معاون وزیر علوم با تاکید بر این‌که با هدف استفاده بهینه از اوقات فراغت دانشجویان، المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی سراسر کشور راه‌اندازی شد، گفت: همه ما در برابر این جوانان مسوول هستیم و باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه، خلاقیت آنها را شکوفا کنیم.

دکتر داداش‌پور با اشاره به این‌که خلاقیت و فناوری باید در حوزه ورزش به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: انتظار ما این است که خلاقیت و فناوری در ورزش چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری در کشور از طریق جوانان بومی‌سازی گردد و این یکی از هدف‌های مهم المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی است. اگر دانشگاه‌های بیشتری در این المپیادها شرکت کنند، می‌توانیم دانشجویان بیشتری را درگیر این فضای جذاب نماییم و استعدادهای نهفته این عزیزان را کشف کنیم.

یادآور می‌شود: در پایان این مراسم از مدیران دانشجویی شایسته مناطق مختلف تقدیر به عمل آمد که در این آیین، از ناصر فلاحتی مدیر امور دانشجویی دانشگاه مازندران نیز به ‌عنوان مدیر دانشجویی نمونه تجلیل شد.

 

نظر شما