شناسهٔ خبر: 66597106 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرکل بازاریابی و فروش شرکت ملی پست به ایبنا خبر داد:

۸۰ هزار مرسوله پستی از ناشران و کتابفروشان نمایشگاه کتاب در مرحله ارسال

مدیرکل بازاریابی و فروش شرکت ملی پست از دریافت ۸۰ هزار مرسوله پستی از ناشران و کتابفروشان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

احمد چگنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره اقدامات سه روز اخیر شرکت ملی پست در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان کرد: بیش از ۸۰ هزار مرسوله از ناشران و کتابفروشان دریافت شده و اکنون در مرحله ارسال قرار دارد.

وی افزود: همچنین طبق اطلاعات و آمار موجود در سایت، ۸۵ هزار مرسوله نیز در مرحله آماده‌سازی ناشران و کتابفروشان قرار دارد.

چگنی با اشاره به استقرار ۱۵ ایستگاه سیار جمع‌آوری کتاب در محدوده خیابان انقلاب، گفت: ناشران و کتابفروشان در دو استان گیلان و قم نیز درخواست جمع‌آوری سیار کتاب‌ها را داشتند که این امکان برای آن‌ها مهیا شده است و غرفه‌ها مستقر شده‌اند.

به‌گفته وی، چهار دفتر ثابت در نقاط مختلف مصلای امام خمینی (ره) برای دسترسی بهتر مردم و ناشران نیز مستقر است. همچنین دو دفتر پستی شهید یوسفیان در خیابان شهدای ژاندارمری و یکی از باجه‌های اداره پست چهارراه لشگر واقع در خیابان کارگر جنوبی عصرها تا ساعت ۱۷ برای جمع‌آوری مرسوله‌ها در خدمت ناشران هستند.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۹ اردیبهشت فرهنگی ناشران در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

نظر شما