شناسهٔ خبر: 66596728 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

موضع مبهم مدیر ارشد سپاهان درباره مورایس!  

ورزش سه

پیروز میر حیدری صحبت‌های قابل توجهی را در رابطه با آینده کاری مورایس در سپاهان مطرح کرده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

هواداران سپاهان در فصل اول مورایس به طور کامل حامی این مربی پرتغالی سرشناس بودند، اما به دلیل نتایجی که این مربی طی چند ماه اخیر کسب کرده، علیه او شدند و حتی شعار‌های تندی در ورزشگاه نقش جهان علیه او سر دادند؛ شعار‌هایی که باعث تعجب مورایس هم شد و به همین دلیل ابهاماتی درباره ادامه حضور این مربی و ادامه قرارداد سه ساله‌اش در محافل فوتبالی ایجاد شد.

پیروز میرحیدری یکی از اعضای تصمیم ساز باشگاه سپاهان و عضو هیئت مدیره باشگاه است که در مصاحبه با شبکه ورزش درباره اینکه وضعیت همکاری مورایس با سپاهان چطور خواهد بود، توضیحات قابل توجهی ارائه کرده است.

او می‌گوید مورایس یک مربی بزرگ است و ادامه حضور این مربی در راس کادر فنی سپاهان را منوط به نظر او دانسته است.

میرحیدری در رابطه با این سوال مهم پیرامون سپاهان گفته است: «مورایس یک سال دیگر قرارداد دارد، ادامه همکاری مربوط به خواست ایشان و صحبت کردن برای برآورده کردن درخواست‌های وی است. یک سال دیگر قرارداد دارد، مربی نامداری است و باید ببینیم می‌توانیم به مسیری که هدف‌گذاری کردیم ادامه دهیم یا خیر. مورایس قرارداد دارد و فرض بر حضور ادامه‌دار او است. اگر صحبتی در هیئت مدیره باشد، در مورد انجام خواسته‌های ایشان و طبق استراتژی باشگاه است. زود است در این مورد صحبت کنیم.»

نظر شما