شناسهٔ خبر: 66596718 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

مهدویان در تدارک فصل تازه «زخم کاری»

خبرگزاری ایسنا

هفته دوم اردیبهشت ماه بود که خبر پخش فصل سوم «زخم کاری» منتشر شد. سریالی که بخش عمده آن فیلمبرداری و به پایان رسیده و در صورت نهایی شدن این سریال نیمه اول امسال در پلتفرم مورد نظر پخش می‌شود.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

هنوز فصل سوم سریال «زخم کاری» آغاز نشده که شنیده شده مهدویان می‌خواهد فصل چهارم را تولید کرد. این سریال در فصل اول مخاطبان زیادی داشت، اما فصل دوم آن به نسبت فصل اول مخاطبانش را راضی نکرد. حالا خیلی‌ها منتظر هستند که با بازگشت جواد عزتی در نقش اول این سریال با نام مالک مالکی آیا جذابیت گمشده «زخم کاری» باز می‌گردد.

فصل سوم بعد از پایان سریال «قطب شمال» پخش می‌شود و انگار داستان مالک به فصل چهارم کشیده خواهد شد. همانطور که گفته شد فصل سوم این سریال تابستان امسال و پس از پایان پخش مجموعه «قطب شمال» آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا اوایل پاییز ادامه داشته باشد همزمان فیلم‌برداری فصل چهارم این مجموعه هم آغاز شده.

همچنین بازیگران جدیدی همچون مهدی سلطانی، فاطمه مسعودی‌فر به فصل سوم زخم کاری اضافه می‌شوند. فصل اول این سریال بر اساس اقتباس رمان «بیست زخم‌کاری» محمود حسینی‌زاد از نویسندگان ایرانی است. سریالی که ابتدا قرار بود نهایت در ۱۵ قسمت ساخته شود.

اما مهدویان تصمیم گرفت داستان این سریال را به فصل دوم و در نهایت به فصل سوم برساند و زمزمه‌های فصل چهارم هم شنیده شده است. اما به نظر می‌رسد داستان «زخم کاری» در فصل چهارم به پایان برسد و بعید است سریال محمدحسین مهدویان بیش از این ادامه داشته باشد.

نظر شما