شناسهٔ خبر: 66596509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تقدیر امام جمعه و استاندار کرمانشاه از حضور پرشور مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی از حضور پرشور مردم شهرستان کرمانشاه در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرده و به منتخبان تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه به این شرح است:


«مردم شریف و بصیر شهرستان کرمانشاه، با حضور پرشور و آگاهانه خود این بار در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ضمن ادای تکلیف و استفاده‌ از حق قانونی و ملی خود، در مهمترین رویداد سیاسی سال مسئولانه و فعالانه نقش آفرینی کردند و نشان دادند که امیدوارانه و پیوسته برای همراهی و کمک در اصلاح امور و پیشرفت استان و کشور در میدان حضور دارند.

اینجانبان ضمن تقدیر از هشیاری و زمان شناسی مردم شریف شهرستان کرمانشاه که کار ناتمام مرحله اول انتخابات را به زیبایی و شایستگی تکمیل کردند، از تلاش و اهتمام چندین ماهه کلیه عوامل اجرایی، نظارتی و تامین امنیت انتخابات بابت برگزاری شایسته دو مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی سپاسگزاریم.

همچنین با تبریک به همه منتخبان ملت در استان کرمانشاه، سربلندی و توفیق الهی را برای آنان مسئلت می‌کنیم و امیدواریم مجمع نمایندگان استان در مجلس دوازدهم با وحدت و برادری، قدرشناس حضور گسترده و اعتماد مردم شریف استان باشند و فضای رقابت انتخاباتی را به همدلی و رفاقت تبدیل کنند و برای تامین منافع ملی و رفع دغدغه های مردم شریف استان نهایت تلاش و توان خود را بکار بگیرند تا موجب افزایش امید و اعتماد مردمی در استان و کشور شوند. در پایان سلامت و سعادتمندی همگان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.»

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه برگزار و عبدالرضا مصری و فضل الله رنجبر منتخب مردم شدند.

انتهای پیام

نظر شما