شناسهٔ خبر: 66596378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار مازندران:

اعتبار مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در سفر دوم رئیس جمهوری تأمین می‌شود

«نوری گفت: تلاش می‌کنیم تا در سفر دوم دولت بخشی از مشکلات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را رفع و برای تکمیل آن تأمین اعتبار کنیم.

صاحب‌خبر -

اعتبار مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در سفر دوم رئیس جمهوری تأمین می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران امروز ضمن ادای احترام به یادمان هشت شهید گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، به اقدام خوب اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ساخت این پروژه و پیشرفت خوب آن اشاره کرد و اظهار داشت: برای انتقال این مواریث گرانبها و رشادت‌های عظیم رزمندگان لشکر ویژه ۲۵ کربلا باید این مرکز زودتر به اتمام برسد.

وی با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان مازندران و بازدید سالانه ۲۰ میلیون مسافر در ایام خاص، افزود: با توجه به طراحی خیلی خوب مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران زمینه خوبی برای جذب گردشگر خواهد بود.

نوری تأکید کرد:  ما نیز تلاش می‌کنیم تا در سفر دوم دولت بخشی از مشکلات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را رفع و برای تکمیل آن تأمین اعتبار کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه قرار داشتن در زیست بوم مقاومت یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: راه جهاد و شهادت و مقاومت و ایثار ادامه دارد و این گونه مجموعه‌ها باعث می‌شوند که از نظر بصری نسل آینده ساز با مشاهده این مکان نست به ارزش‌های دفاع مقدس سواد بصری پیدا کند و با رسوخ در خانواده‌ها مانعی در مقابل تهاجم گسترده فرهنگی استکبار جهانی باشد.

انتهای پیام/ 

نظر شما