شناسهٔ خبر: 66596031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف۱۴۷ کیلو گرم مواد مخدر درغرب استان تهران /حمل تریاک در بار خرما

شهریار - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از اجرای طرح آرامش در شهر و کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ "حسین زلفخانی" روز شنبه در خصوص این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح های آرامش در شهر و جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در غرب استان تهران اقدام کردند.


وی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.


این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۶۴ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان های غرب استان تهران جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با بیان اینکه در اجرای طرح های آرامش در شهر، ۹ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، عنوان داشت: در اجرای این طرح، ۱۸۴خرده فروش و ۱۴۷کیلو ۶۷۱گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

کشف بیش از ۴۳کیلوگرم تریاک در بار خرما در شهریار

سرهنگ زلفخانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی بر جابه جایی مواد مخدر در جاده شهریار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی محورهای مواصلاتی به یک خودروی وانت مزدا مشکوک، با هماهنگی قضائی دستور توقف را دادند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از خودروی وانت قاچاقچی مواد، مقدار ۴۳ کیلو ۴۵۰گرم تریاک که در پوشش بار خرما قرار داده شده بود کشف و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

نظر شما