شناسهٔ خبر: 66595966 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تولید ۲۰۰۰ محصول دفاعی در وزارت دفاع‌ با کمک بخش خصوصی

سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه در تولید ۶۰ درصد اقلام دفاعی و غیردفاعی از بخش خصوصی کمک می‌گیریم، گفت: ‌۲۰۰۰ محصول دفاعی در وزارت دفاع‌ با کمک بخش خصوصی تولید می‌شود.

صاحب‌خبر -

سردار رضا طلایی‌نیک با برشمردن اهمیت جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: در وزارت دفاع در زنجیره صادراتی محصولات نظامی و غیرنظامی که داریم هدف‌گذاری کرده‌ایم در بیش از ۶۰ درصد ظرفیت تولید قطعات، زیر‌سامانه‌ها و مواد اولیه هم در صادرات اقلام دفاعی و هم غیر‌دفاعی که به‌صورت دومنظوره است از بخش خصوصی کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه بدون افزوده شدن ظرفیت‌های دولتی، ظرفیت‌های بخش خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان و تعاونی‌ها در زنجیره تأمین و تولید با هدف جهش صادراتی در برنامه امسال وزارت دفاع به‌شکل ویژه قرار دارد، افزود: سال گذشته ۶۱ درصد زنجیره تولید و تأمین صنایع، بخش‌های دفاعی و دومنظوره از طریق بخش خصوصی انجام گرفته است.

سردار طلایی‌نیک با اشاره به اقدامات دو‌منظوره وزارت دفاع تصریح کرد: در جریان حمایت از بخش خصوصی، تولید بیش از ۲۰۰۰ محصول با کمک وزارت دفاع و بهره‌برداری از دانش دفاعی انجام می‌شود و این کار با انتقال دانش به بخش غیرنظامی صورت می‌گیرد.

نظر شما