شناسهٔ خبر: 66595677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

غلامعلی فخاری مدیرعامل هلال‌احمر مازندران :

کارنامه‌ي درخشان هلال‌احمر مازندران درسال گذشته نشان ازتوانمندي و خدمت رساني اين نهاد مردمي است

صاحب‌خبر -
کارنامه‌ي  درخشان هلال‌احمر مازندران درسال گذشته نشان ازتوانمندي و خدمت رساني اين نهاد مردمي است

خبرگزاری آریا- غلامعلی فخاری ، سال گذشته موفقیت‌های درخشانی در مجموعه هلال‌احمر مازندران به ثبت رسید که نشان از توانمندی و خدمت رسانی این نهاد مردمی دارد .
به گزارش خبرنگارآریادرساری: غلامعلی فخاری مدیرعامل هلال‌احمر مازندران به مناسبت هفته هلال‌احمر به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه مرکز استان با تبریک هفته هلال و گرامیداشت تقارن آن با دهه کرامت افزود؛ رسالت مهم هلال‌احمر صیانت از کرامت انسانی در شرایط مختلف و به ویژه در هنگام بحران است.        
و با بیان اینکه؛ سال گذشته در زمینه خدمت رسانی در حوزه های مختلف اعم از آموزش، درمان ، خدمات داوطلبانه، مشارکت جوانان در برنامه های هلال احمر ، ارائه خدمات امدادونجات و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی نظیر ترویج نماز ، برپایی چادر سلامت ، ویزیت رایگان ، چادر دوستدار کودک سالی سرشار از موفقیت برای مازندران بود تصریح کرد؛ ما به همت همه اعضای بشردوست و داوطلب توانستیم رتبه های برتر را در بسیاری از شاخص ها به دست آوریم.       
مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت؛ با اشاره به فعالیت 4 داروخانه هلال‌احمر در مناطق مختلف استان گفت؛ در هیچ استانی این سطح از خدمات دارویی وجود ندارد و ما از این حیث پیشتاز هستیم و خدمات دارویی متنوعی را به ویژه به بیماران خاص و صعب العلاج ارائه می دهیم و از این بابت خدا را شاکریم.         
غلامعلی فخاری با تبریک هفته هلال‌احمر گفت:« هلال‌احمر مازندران» یكی از فعال ترین جمعیت های كشور محسوب می باشد كه به لحاظ ویژگی‌های خاص مازندران اعم از پذیرش میلیون‌ها گردشگر و مسافر در ایام مختلف سال نظیر نوروز و تابستان از یك سووتعدد حوادث طبیعی وانسانی از سوی دیگر، تقریبا بطورمداوم درتمام طول سال در آماده باش كامل به سر می برد. 
فخاری تصریح کرد؛ خدمات هلال‌احمر مازندران، تجلی بارز درخشش انسانیت در روزهای سخت است و هلال احمری ها انسان‌های عاشقی هستند كه فارغ از هر عنوان مدیریتی و پست سازمانی تنها به مهرورزی و خدمت بی منت به همنوعان خود می اندیشند. آنان یاد گرفته اند كه مرد روزهای سخت و لحظه های دشوار باشند و درهنگامه حوادث و سوانح نیز در راه نجات جان همنوعان ،از جان شیرین خود بگذرند.
گفتنی است؛ شورای  معاونین،روسای شعب سیمرغ،جویبار،ساری،نکا،بهشهر و قائمشهر و کارکنان ،نجاتگران ،داوطلبان و جوانان هلال‌احمر مازندران در برنامه مربوطه حضور داشتند.   
لازم به ذکر است؛ حضور 33 نفر از اعضای جوانان و آموزش کمک های اولیه و اقدامات مناسب احیا به 42 نفر از نمازگزاران و به  190 نفر از حاضران در مصلی  توسط پزشکان داوطلب ویزیت رایگان انجام شد.       

 

نظر شما