شناسهٔ خبر: 66594841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) استان خبر داد؛

تجهیز قرارگاه‌های عملیاتی بسیج سازندگی خراسان جنوبی

سحر نخعی

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) گفت: با کمک سازمان بسیج و بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی ۲۶۰ قلم از تجهیزات در حوزه زیرساختی، عمران و رسانه در اختیار قرارگاه‌های جهادی شهرستانها با هدف پوشش گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  ایسنا، مهدی هنری، امروز شنبه 22 اردیبهشت در جمع خبرنگاران از تجهیز قرارگاه‌های عملیاتی استان گفت: یکی از نیازهای اساسی گروه‌های جهادی که در قالب قرارگاه‌های عملیاتی فعالیت می‌کنند، تجهیز قرارگاه‌های عملیاتی برای استفاده بهینه از گروه‌های جهادی در ماموریت‌ها و مواقع بحران است.
وی بیان کرد: بر این اساس اولین اقدام برای قرارگاه‌های جهادی در سال جاری تجهیز قرارگاه‌ها هستند.
هنری اظهار کرد: با کمک سازمان بسیج و بسیج سازندگی خراسان جنوبی ۲۶۰ قلم از تجهیزات در حوزه زیرساختی، عمران و رسانه در اختیار قرارگاه‌های جهادی شهرستانها با هدف پوشش گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد لذا ارزش ریالی این تجهیزات بیش از ۴۰ میلیارد ریال می‌باشد.
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با استانداری خراسان‌جنوبی مقرر شد ظرفیت‌های استان در بحث تجهیز در برنامه‌ها باشد و بتوانیم در سال ۱۴۰۳ با اولویت قرارگاه‌ها تجهیز قرارگاه‌هایی که سابقه بیشتری دارند و مجهز به مکان مشخص هستند اقدام شود.
وی ادامه داد: ان‌شاءالله تا پایان سال بتوانیم تجهیزات گسترده‌تری در اختیار جهادگران قرار دهیم تا بتوانند به کارهای بزرگتری با حجم گسترده‌تری ورود داشته باشند.
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما