شناسهٔ خبر: 66594836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تغییر کاربری ۵۳۹ هکتار زمین در شهر‌های خوزستان

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در راستای شتاب دهی به نهضت ملی مسکن در سطح شهر‌های خوزستان ۱۴۵۸ هکتار زمین به محدوده شهر‌ها الحاق و ۵۳۹ هکتار زمین تغییر کاربری داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، شبنم کوچک‌پور با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر‌های رامشیر و دزفول و اهمیت تامین زمین مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که بهترین نقاط را برای الحاق به شهر و یا تغییر کاربری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انتخاب کنیم.

وی افزود: برای تحقق اهداف دولت در خصوص تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن و همچنین رونق و گسترش کسب و کار بی وقفه تلاش خواهیم کرد.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: کلیه موارد طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان در حوزه شهرسازی را خارج از نوبت بررسی خواهیم کرد تا این طرح ملی در موعد مقرر به سرانجام برسد.

کوچک‌پور عنوان کرد: در راستای شتاب دهی به نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در سطح شهر‌های خوزستان تاکنون ۱۴۵۸هکتار زمین به محدوده شهر‌ها الحاق و ۵۳۹ هکتار زمین تغییر کاربری داده شد.

برچسب‌ها:

نظر شما