شناسهٔ خبر: 66594787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به شماره افتادن نفس رژیم جعلی اسراییل به دست جبهه مقاومت

امام جمعه شهرستان پردیس: جبهه مقاومت نفس پلید رژیم جعلی اسرائیل را به شماره انداخته است

صاحب‌خبر -

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران؛ خطیب نمازجمعه شهرستان پردیس گفت: سفر بارزانی به ایران نشانه اراده دو طرف به منظور تقویت روابط دوجانبه است تا توافق امنیتی ایران و عراق کاملاً اجرا بشود؛ و با تحرکات تروریستی گروهک‌ها مبارزه مؤثر صورت بگیرد. همچنین با تحرکات ضدایرانی صهیونیست‌ها مقابله کنند.
وی افزود: آمریکا در جنگ غزه دچار استیصال شده که فروش تسلیحات را به رژیم غاصب متوقف کرده‌اند. آمریکا پنج واحد (یگان) نظامی رژیم صهیونیستی را ناقض حقوق بشر تشخیص داده است اما هیچ اقدام تنبیهی را اعمال نکرده است. شکست زودهنگام واشنگتن در دریای سرخ توسط یمنی‌ها که یک ناو هواپیمابر آمریکایی پس از چهار ماه استقرار در دریای سرخ، عقب‌نشینی کرد که نشانه شکست مفتضحانه آمریکاست.
حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت: اولین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به نام «سرایا الاشتر» به عنوان عضو جدید شبکه مقاومت، به شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» در شهر ایلات که می‌تواند با قدرت گرفتنش، محور مقاومت را تقویت کند. این هم یکی از قدرت‌هایی است که نفس‌های دشمنان را به شماره انداخته است.
خطیب جمعه شهرستان پردیس افزود: آغاز مجازات رژیم صهیونیستی توسط کشورهایی مانند ترکیه و کلمبیا با تحریم‌ها و قطع روابط اقتصادی و دیپلماتیک که از دیگر قدرت‌هایی است که نفس‌های پلید این رژیم را به شماره انداخته است که ان‌شاءالله به‌زودی اسرائیل را نابود خواهد کرد.

<div id="video-display-embed-code_11099682"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4230453/11099682?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما