شناسهٔ خبر: 66594458 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

«هوشنگ توکلی» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

مهمترین مسأله «کمیسیون فرهنگی مجلس» این است که «چند قطبی شدن روابط اجتماعی» را به حداقل برسانند

سینماپرس: هوشنگ توکلی بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون با توجه به اتمام فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در خصوص مطالبات اهالی سینما از مجلس دوازدهم به ویژه کمیسیون فرهنگی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی باید با فرهنگ سازی صحیح، ایجاد ارتباط سالم و تمرکز بر کم کردن جو دو قطبی به کشور اسلامی مان کمک کند.

صاحب‌خبر -

بازیگر فیلم های سینمایی «خانه ابری» و «عبور از خط سرخ» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مهمترین معضلی که ما این روزها در جامعه شاهدش هستیم چند قطبی شدن روابط اجتماعی است؛ متأسفانه این چند قطبی شدن در رده های بالای نظام اتفاق افتاده و به هر دلیلی آن ها مسائل شان را در جامعه مطرح می کنند و درگیری ها را به سطح جامعه کشاندند.

وی ادامه داد: معضل اجتماعی این است که همه یکدیگر را انکار می کنند. در حوزه فرهنگ و هنر جریاناتی ایستاده اند و به مقابله با یکدیگر می پردازند. رابطه ای بین کلام و عمل افراد برقرار نمی شود تا به نتیجه منطقی و انسانی برسد و از این رو مهمترین مسأله کمیسیون فرهنگی این است که به این موضوع فکر کند و مطالعه کند و نتیجه بگیرد تا چند قطبی شدن روابط اجتماعی را به حداقل برسانند.

توکلی در خاتمه این گفتگو افزود: اگر کمیسیون فرهنگی این معضل را سامان دهد و وارد عرصه دیالوگ و گفتگو با تمام جریاناتی که در جامعه موضع گیری دارند و موضع گیری های شان هم تخریبی و سطحی است، اتفاقات نیکویی رقم می خورد. کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی باید با فرهنگ سازی صحیح، ایجاد ارتباط سالم و تمرکز بر کم کردن جو دو قطبی به کشور اسلامی مان کمک کند.

نظر شما