شناسهٔ خبر: 66594416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در دیدار بانوان فعال فرهنگی

عملکرد و اقدامات انجام شده درمسائل زنان در صحنه عمل ضعیف است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: در زمینه امور بانوان با دو محور اصلی روبرو هستیم و باید ضعفها برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

صاحب‌خبر -

عملکرد و اقدامات انجام شده درمسائل زنان در صحنه عمل ضعیف است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان، در این دیدار از  کتاب "خانه عمه" به نویسندگی خانم صدیقه انجم شعاع با موضوع خاطرات همسران رزمندگان لشکر۴۱ ثارالله وکتاب "مثل سمیه" به نویسندگی  خانم رحیمه ملا زاده با موضوع زندگينامه زنان شهیده استان کرمان، رونمایی شد.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی عملکرد و اقدامات انجام شده درمسائل زنان در صحنه عمل را ضعیف ارزیابی کرد و گفت آنچه در زمینه نقش مادری،همسری،اجتماعی و نقش موثر در جامعه بیان میشود در صحنه عمل رضایتبخش نیست و باید بیشتر اقدام عملی صورت گیرد. وی افزودفعالان فرهنگی بانوان باید در زمینه آنچه که درموردش بحث می‌شود از جمله توجه به زن و دختر و جایگاهش در جامعه تلاش مؤثرتری داشته باشند.

مجتهد زاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کشورنیز در این دیدار گفت: بیان خاطرات شهدا هویت ملی را تقویت می‌کند.وی ضرورت فعلی کشور را روایت صحیح در جهاد تبیین عنوان کرد.

طباطبایی مدیر کل بانوان استانداری نیز گفت: اختصاص واحد درسی برای دانشجویان در زمینه دفاع مقدس در دانشگاه های کشور ضروری است.

نظر شما