شناسهٔ خبر: 66594365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تشکر امام جمعه و استاندار از میزبانی شایسته مردم قم از رئیس جمهور 

آیت الله سعیدی امام جمعه قم و آقامیری استاندار قم در پیامی مشترک از میزبانی شایسته و استقبال گرم و پرشور مردم بصیر قم از رئیس جمهور قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -
پیام تشکر امام جمعه و استاندار از میزبانی شایسته مردم قم از رئیس جمهور 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، متن پیام مشترک آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و سید محمد آقامیری استاندار قم به این شرح است: 
بسمه تعالی

میزبانی شایسته و استقبال گرم و پرشور مردم بصیر و ولایتمدارخاستگاه جهاد و اجتهاد از ریاست محترم جمهور محترم در دومین دور سفر استانی دولت سیزدهم به استان قم، جلوه‌های زیبا و کم نظیری از اتحاد، همدلی و پیوند عمیق بین مردم و کارگزاران و دولتمردان نظام مقدس اسلامی را به نمایش گذاشت. 

این سفر پرخیر و برکت که همزمان با ایام سراسر نور و سرور دهه کرامت و در سالروز ولادت با سعادت کریمه آل رسول حضرت فاطمه معصومه (س) انجام شد، دستاورد‌های ارزشمندی را برای شتاب بخشی به روند توسعه و پیشرفت استان به همراه داشت و امید به باز شدن گره‌های کور چندین ساله ازطرح‌های بزرگی همانند مونوریل و فرودگاه را در دل‌ها زنده کرد.

اینجانبان ضمن تشکر ویژه از سردار جبهه خدمت حضرت آیت الله رئیسی و هیات همراه، لازم می‌دانیم ازمهمان نوازی و حضور قدرشناسانه آحاد مردم شریف استان بویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، علما و مراجع بزرگوار، طلاب و روحانیون معزز، جوانان، نخبگان، اهالی محترم رسانه و خبرنگاران خاصه مدیریت و عوامل مختلف رسانه ملی و شبکه استانی نور بابت اطلاع رسانی و پوشش خبری این سفر و دیگرعوامل و دست اندکاران میزبانی استان در بخش‌های گوناگون تقدیر و تشکر نماییم. 

امید است به یاری خداوند متعال، دستاورد‌ها و برکات این سفر با اجرایی شدن مصوبات و تحقق تصمیمات اتخاذ شده موجبات رشد و شکوفایی بیش از پیش این خطه مقدس را فراهم نماید.

سید محمد سعیدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در قم
دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم

نظر شما