شناسهٔ خبر: 66594174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شهردار محمدیه؛

مهمترین فاکتور مدیریت شهری، کسب رضایت و آسایش شهروندان است

پیری عنوان کرد: اتمام پروژه های عمرانی در راستای کسب رضایت و آسایش شهروندان مهم ترین فاکتور مدیریت شهری است.

صاحب‌خبر -

قزوین - به گزارش بسیج، شهردار محمدیه در روند بازدید از پروژه های در حال اجرای محمدیه و مهرگان ضمن تشکر از تلاش مجموعه شهرداری و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر در پیشبرد برنامه های شهری گفت: اتمام پروژه های عمرانی در راستای کسب رضایت و آسایش شهروندان مهم ترین فاکتور مدیریت شهری برای افزایش سرانه ها بوده و شکوفایی شهر را به دنبال خواهد داشت.

محمد پیری ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه( س) و روز دختر گفت: تدوین سند چشم انداز و فراهم نمودن ساز و کارها و بسترهای مناسب توسعه ای از مؤلفه های ایجاد شهری زیبا و مدرن بوده و در همین راستا رفاه و آرامش شهروندان جزء ضروری ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری به شمار می رود.

وی ضمن تأکید در تسریع و تکمیل پروژه‌های عمرانی گفت: تکمیل پروژه های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی داشته و امید می رود با اقدامات مناسب و کارآمد، شاهد حداکثر ارتقا، رشد و شکوفایی شهر باشیم.

شهردار محمدیه با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان اظهار داشت: کامل کردن پروژه های عمرانی در راستای جلب رضایت و آسایش شهروندان، یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری است که در نهایت منجر به خشنودی، امنیت و آسایش شهروندان می شود که مهم ترین و اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری به شمار می شود.

پیری تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی باید در اسرع وقت و به صورت جهادی تکمیل شود و این یک حقیقت است که رضایت شهروندان در گرو تکمیل پروژه های عمرانی خواهد بود و تلاش مدیریت شهری بر این اساس است که شهروندان به حداکثر خواسته ها و مطالبات خود رسیده و روز به روز، شاهد ارتقا و رشد شهرمان باشیم.

گفتنی است؛ شهردار و مدیران شهرداری از پروژه های عمرانی در حال احداث تجاری های پارکینگ مهرگان، پارک ساحلی مهرگان،کمربندی منطقه ۷ محمدیه و پارک بهشت مهرگان بازدید به عمل آوردند و مقرر گردید با برنامه ریزی صورت گرفته همه روزه بازدید از پروژه ها با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه در دستور کار قرار گیرد. 

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

نظر شما