شناسهٔ خبر: 66594159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

صبح پیروزی نزدیک است

همدان-در بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر آمده است: جنبش دانشجویان در دفاع از مردم مظلوم غزه نشان می‌دهد که وجدان بیدار استادان و دانشجویان ظلم و ستم را برنمی‌تابند و بی‌شک صبح پیروزی نزدیک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت و اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

اعتراضات دانشجویی دانشجویان دانشگاه‌های مطرح آمریکا و اروپا در چند روز گذشته نشان داد که شعار رنگ و رو باخته دموکراسی و آزادی بیان، در دنیای غرب، خالی از محتواست. حضور نیرو‌های پلیس و استفاده از خشونت در برخورد با دانشجویان و استادان دانشگاه‌های مختلف آمریکا بار دیگر نشان داد که شنیدن صدای اعتراض دانشجویان در کشور‌هایی که دم از آزادی بیان می‌زنند، یک شوخی بزرگ است. حمله پلیس به دانشجویان و بازداشت استادان عدالت خواه آمریکایی و اروپایی که علیه همدستی در نسل‌کشی در غزه، اقدام انسان دوستانه انجام داده‌اند بار دیگر نشان داد که سردمداران و هیئت حاکمه آمریکا، حاضرند استادان و دانشجویان خود را قربانی‌امیال پست صهیونیست‌ها کنند.

جنبش دانشجویان در دفاع از مردم مظلوم غزه و اعتراض علیه رژیم ستم پیشه در دانشگاه‌های هاروارد، ایندیانا، کلمبیا، ‌ییل و سایر دانشگاه‌های آمریکایی نشان می‌دهد که وجدان بیدار استادان و دانشجویان در تمام دانشگاه‌های جهان، ظلم و ستم اقلیتی رو به زوال بر مردمی با پشتوانه‌ای به وسعت تاریخ را برنمی‌تابند و بی‌شک صبح پیروزی نزدیک است.

این امر نشان دهنده این است که جنبش دانشجویی در سراسر جهان علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها فعال و پویا است.

دانشجویان آمریکایی با این اقدام خود نفرت و انزجار خود را نسبت به اقدامات کثیف صهیونیست‌ها اعلام کردند.

اینجانب، امیرمهدی خانقلی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر و بسیجیان این دانشکده نیز از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت و اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم می‌کنیم و نفرت و خشم و انزجار خویش را از اقدامات ددمنشأنه و وحشیانه رژیم جعلی و خونریز صهیونیستی ابراز می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما