شناسهٔ خبر: 66593015 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ایلان ماسک مقابل شرکت اسرائیلی در دادگاه شکست خورد

شرکت ایکس ایلان ماسک در پرونده‌ای علیه شرکت اسرائیلی در دادگاه شکست خورد. شرکت ایکس ایلان ماسک در پرونده‌ای علیه شرکت اسرائیلی در دادگاه شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ یک قاضی آمریکایی پرونده‌ای را رد کرد که در آن شرکت ایکس ایلان ماسک یک شرکت اطلاعات اسرائیلی را به کپی و فروش غیرقانونی محتوا و فروش ابزار‌هایی که به دیگران اجازه می‌دهد؛ متهم کرد.

ویلیام آلساپ، قاضی منطقه‌ای ایالات متحده در سان فرانسیسکو گفت که ایکس حق "مالکیت واقعی حق چاپ" را در محتوای دارای حق چاپ که کاربران ایکس در دسترس عموم قرار داده‌اند، ندارد.

 مدیر اجرایی Bright Data، در بیانیه‌ای گفت: "پیروزی Bright Data بر ایکس به جهان نشان می‌دهد که اطلاعات عمومی در وب متعلق به همه ما است و هر گونه تلاش برای انکار دسترسی عمومی شکست خواهد خورد. "

آلساپ گفت که ایکس می‌تواند شکایت خود را اصلاح کند که به دنبال خسارت‌های جبران و مجازات نامشخص برای نقض قرارداد، تجاوز و سوء استفاده است. این شرکت مستقر در سان فرانسیسکو در ماه ژوئیه گذشته از شرکت Bright Data شکایت کرد.

در ماه مارس، قاضی دیگری در سان فرانسیسکو پرونده ایکس را علیه مرکز غیرانتفاعی مقابله با نفرت دیجیتال رد کرد، آن را متهم کرد.

ماسک توییتر را در اکتبر ۲۰۲۲ به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد و سایر مشاغل وی شامل شرکت خودرو‌های الکتریکی تسلا (TSLA.O) است.

انتهای پیام/

نظر شما