شناسهٔ خبر: 66592766 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دیپلمات روس: تسلیحات آمریکایی اهداف غیرنظامی را در خاک روسیه هدف قرار می‌دهند

تهران- ایرنا- «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در واشنگتن، ایالات‌متحده را به دلیل نادیده گرفتن حملات اوکراین به اهداف غیرنظامی روسیه با استفاده از تسلیحات آمریکایی محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از خبرگزاری روسی تاس، آناتولی آنتونوف در کانال تلگرامی سفارت روسیه نوشت: بسته دیگر کمک به اوکراین از سوی آمریکا، در واکنش به موفقیت نیروهای روسیه در خط مقدم جنگ اعلام شده است.

این دیپلمات خاطرنشان کرد: دولت آمریکا علاقه ای به قبول این واقعیت ندارد که تسلیحات آمریکایی اهداف غیرنظامی را در خاک روسیه منهدم می کنند. وی تاکید کرد: کاخ سفید ریاکارانه از قبول مسئولیت این حملات شانه خالی می کند.

آنتونوف با نئونازی خطاب کردن دولت اوکراین تشریح کرد: اکثریت قریب به اتفاق سیاستمداران ایالات‌متحده از نحوه استفاده نئونازی‌ها از تسلیحات مرگبار آمریکایی خبر دارند، اما در برابر آن سکوت می کنند.

وی افزود: همزمان با سقوط راکت‌ها به ساختمان‌های مسکونی و مدارس در دونباس، کریمه و بلگورود و مرگ کودکان و زنان، رژیم کی‌یف همچنان چشم را به روی به وعده هایی که به حامیان غربی خود برای عدم استفاده از این دست مهمات علیه اهداف غیرنظامی داده، می بندد.

نظر شما