شناسهٔ خبر: 66592577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار اصفهان:

همکاری جهادکشاورزی مقدمه هوشمندسازی میادین تره بار است

اصفهان- فرماندار اصفهان گفت: جهاد کشاورزی با همکاری صنف نسبت به بررسی شناسه گذاری محصولات کشاورزی اقدام نمایند، چراکه مقدمه‌ای برای هوشمند سازی نیز هست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح شنبه در جلسه هوشمندسازی میادین میوه و تره بار با بیان اینکه هوشمندسازی طبق قواعد منطقی انجام می‌شود و نباید نظارت محور باشد، اظهار کرد: نقش مشخصی برای هر یک از مشاغل در میادین میوه و تره بار تعریف شده که باید در فرآیند هوشمندسازی لحاظ شوند.

فرماندار اصفهان افزود: هوشمندسازی باید مرحله به مرحله، غرفه به غرفه، و با رفع نواقص و اشکالات انجام گردد و در این راستا از تجربیات دیگران استفاده شود.

احمدی عنوان کرد: جهاد کشاورزی با همکاری صنف نسبت به بررسی شناسه گذاری محصولات کشاورزی اقدام نمایند، چراکه مقدمه‌ای برای هوشمند سازی نیز هست.

وی در ادامه افزود: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه‌های ذی ربط برای تأمین زیرساخت‌های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ شود.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: با هماهنگی سازمان میادین میوه و تره بار و اتحادیه، فرآیند هوشمندسازی با یک غرفه و تعداد کمی محصول آغاز شود و در این راستا، مشوق‌هایی نیز پیش بینی شود.

نظر شما