شناسهٔ خبر: 66592203 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان

دشمنان به دنبال تضعیف انقلاب و نظام اسلامی هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: دشمنان به دنبال تضعیف انقلاب و نظام اسلامی هستند تا نسل ظهور را از ادامه راه بازدارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در جشن بزرگ «خواهر برادری» شهر میلاجرد گفت: دشمنان سال‌ها در تلاش هستند تا ظهور آخرین منجی بشریت اتفاق نیفتد، آن‌ها معتقدند برای مانع شدن از ظهور امام زمان (عج) سه رکن اصلی در جامعه؛ «خانواده، مدرسه، مسجد» را باید نابود کرد.
وی اولین رکن در جامعه را خانواده دانست و افزود: هسته اصلی خانواده «مادر» است. چون مادر محور تربیت خانواده است و نقش مهمی در جامعه سازی دارد چراکه، قاسم سلیمانی‌ها را تربیت می‌کند. پس اگر مادر را بزنید ظهور اتفاق نمی‌افتد.
سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه دومین رکن نظام اسلامی است، گفت: برای این که ظهور اتفاق نیفتد درصدد است تا کانون مدرسه را مورد هجمه قرار دهد؛ و در این راستا «معلم» که محور تربیت دانش آموز است را نشانه رفته است و با ایجاد حواشی متعدد درصدد است تا اذهان این قشر را به سمت و سویی ببرد که نقش تربیتی خود را فراموش کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: «مساجد» محور تربیت کودکان و نوجوانان است. دشمن تلاش می کند با خلوت کردن مساجد و کشیدن آن به سمت تجمل‌گرایی، هدف اصلی و نقش محوری مساجد در تمدن سازی را به فراموشی ببرد.
وی ادامه داد: اکنون جنگ معنای دیگری به خود گرفته است. جنگ یعنی «تحمیل اراده». دشمن با تمام قوا درصدد است تا اراده اش را تحمیل کند.
سرهنگ حیدری با تاکید بر این نکته که دشمنان با تحمیل اراده خود می خواهند نسل ظهور را از ادامه راه بازدارند؛ تصریح کرد: دشمن از جهات مختلف تحریم های سنگینی علیه مردم ایران انجام داده است. در حالیکه اقلام آرایشی، اینترنت و ... را مورد تحریم قرار نداده چراکه می‌خواهد با مدیریت افکار نسل جوان و نوجوان انقلاب و نظام اسلامی را تضعیف کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر انقلاب بیان کردند ما نزدیک قله هستیم و ظهور نزدیک است.
گفتنی است جشن بزرگ خواهر و برادری برای اولین بار با هدف نگاه به خواهر و برادری زیبای حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و الگوگیری از این خواهر و برادر در شهر میلاجرد با حضور پرشور دختران و خانواده ها برگزار شد.

خبرنگار: زهرا خسروبیگی

نظر شما