شناسهٔ خبر: 66592052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار مازندران:

اعتبار تکمیل پارک موزه مقدس مازندران در سفر دولت تامین می شود

ساری- استاندار مازندران گفت: تلاش می کنیم در سفر دوم دولت به استان برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس استان تامین اعتبار کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری صبح شنبه در بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران با اشاره به اقدام خوب بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ساخت این پروژه اظهار کرد: این پروژه دارای پیشرفت خوبی است.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای انتقال میراث‌های ارزشمند و ماندگار دفاع مقدس به نسل‌های مختلف، افزود: تسریع در تکمیل پروژه پارک موزه از نیازها به شمار می‌رود.

استاندار مازندران با اظهار اینکه مازندران استان گردشگر پذیر بوده و بیش از ۲۰ میلیون مسافر در تعطیلات نوروز به استان سفر می‌کنند، ادامه داد: با توجه به طراحی خوب صورت گرفته در پارک موزه باید از ظرفیت آن برای بازدید گردشگران استفاده کرد.

نوری تصریح کرد: ما نیز تلاش می‌کنیم تا در سفر دوم دولت بخشی از مشکلات این پارک موزه را رفع و برای تکمیل آن تأمین اعتبار کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه در زیست بوم مقاومت قرار داریم، تصریح کرد: این مسئله از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و راه ایثار، مقاومت و شهادت ادامه دارد و مجموعه‌هایی نظیر پارک سبب می‌شود تا نسل آینده ساز از نظر بصری نیز با این ارزش‌ها آشنا شوند و سواد بصری آنان نسبت به ارزش‌های دفاع مقدس افزایش یابد و مانع مقابل جمه‌های فرهنگی دشمنان خواهد بود.

نظر شما