شناسهٔ خبر: 66591568 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مسائل مالی بیش از ۲ هزار شرکت در این دولت مشخص شد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه قبلا برای برخی‌ حیاط خلوتی وجود داشت، گفت: مسائل مالی بیش از ۲ هزار شرکت در این دولت مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد حسینی درباره اقدامات دولت برای برخورد با فساد، اظهار کرد: مسائل مالی بیش از  ۲ هزار شرکت در این دولت مشخص شد. قبلا برای برخی‌ها حیاط خلوتی وجود داشت، اما وقتی شفافیت بوجود آید، مفسده کمتر می‌شود. رئیس جمهور قبلا در سازمان بازرسی کل کشور  و رئیس قوه قضاییه بودند و به این مسائل اشراف دارند و به همین جهت بازرس ویژه‌ای تعیین کرده و گزارش‌ها را به جد بررسی کرده و اگر نیاز با شد، برخورد می‌کنند. مهمتر از این برخوردها، در دولت فرایندها و رویه‌های فسادزا بررسی می شود که دیگر امکان سوءاستفاده از موقعیت‌ها نباشد و با ایجاد سامانه‌ها، روابط سالم‌تر می‌شود.

وی درباره اجرای وعده گشت ارشاد مدیران نیز گفت: هر گزارشی در این زمینه برسد، بلافاصله بررسی شده و اگر لازم باشد، برخورد می‌شود. دولت هیچ خط قرمز و ملاحظه‌ای ندارد که بی‌جهت بخواهد از افرادی دفاع کند. البته در انتخاب مدیران از ابتدا دقت می‌شود که آنها سابقه مالی خوبی داشته باشند و دنبال منافع شخصی نبوده و تمام وقت خود را وقف خدمت به مردم کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه گفت وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور در جهت تشریح شرایط کشور برای مردم مفید است، اظهار کرد: جلسه‌ای همراه معاون اول رئیس جمهور و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس داشتیم که انها ابهاماتی درباره تراز تجاری، تورم و نوسانات ارزی داشتند، اما وقتی برای آنها توضیحات لازم در زمینه مشکلات و اقدامات انجام شده،  ارائه شد، تفاهم خوبی بدست آمد. این گفت وگوها و اطلاع‌رسانی‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد.

نظر شما