شناسهٔ خبر: 66591356 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مهلت ثبت‌نام در دوره‌ مقدماتی مدرسه‌ حکمرانی‌ شهید چمران

دوره‌ مقدماتی مدرسه‌ حکمرانی‌ شهیدچمران با هدف توانمندسازی مستعدان و نخبگان و پرورش حکمران تراز انقلاب اسلامی در گام دوم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دوره‌ مقدماتی مدرسه‌ حکمرانی‌ شهید چمران با هدف توانمندسازی مستعدان و نخبگان و پرورش حکمران تراز انقلاب اسلامی در گام دوم، «سوم و چهارم خردادماه ۱۴۰۳» به همت نهادنمایندگی‌مقام‌معظم‌رهبری در بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

«الزامات حکمرانی در عصرنوین»، «چارچوب‌ها و ابزارهای خط مشی‌گذاری»، «ایران قوی و بایسته‌های حکمرانی»، «نظریه‌ها و الگوهای اجرایی حکمرانی»، «آشنایی با ساختار نهادها و تشکیلات جمهوری اسلامی»، «آسیب‌شناسی فرآیند سیاست‌گذاری در ایران» و «روش‌های حل مساله در حکمرانی» سرفصل‌های این دوره است.

از جمله امتیازات این دوره می‌توان به صدور گواهی، امتیاز بهره‌‎مندی از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان، اولویت شرکت در دوره تکمیلی، اولویت حضور در سفرهای سیاحتی و زیارتی و اجتماعات نخبگانی اشاره کرد.

به نقل از اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، ظرفیت شرکت در این دوره محدود است و گزینش از طریق مصاحبه‌ حضوری انجام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به آدرس https://survey.porsline.ir/s/iTai1Jc  مراجعه کنند و یا برای ثبت نام عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند.

انتهای پیام

نظر شما