شناسهٔ خبر: 66591192 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

حزب الله شهرک اسرائیلی «کریات شمونه» را به آتش کشید (+عکس)

یک رسانه اسرائیلی از آتش‌سوزی گسترده در شهرک «کریات‌شمونه» در شمال فلسطین اشغالی در نتیجه حمله راکتی حزب‌الله در عصر جمعه خبر داده است.

صاحب‌خبر -
براساس گزارش منابع خبری، حمله موشکی بی سابقه حزب الله به کریات شمونه، خرابی های گسترده ای برای این شهرک اسرائیلی در پی داشته است.
 
به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، رسانه‌های رژیم اسرائیل اذعان کردند که طی چند ساعت اخیر ۵۵ موشک از جنوب لبنان به شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.
 
المیادین گزارش داد، رادیو ارتش رژیم اسرائیل ضمن تأیید این خبر مدعی شد که در مجموع ۱۵ موشک شلیک شده از جنوب لبنان رهگیری شده و این حملات خسارت‌های زیادی در پی داشته است.
 
رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که آژیر خطر در شهرک‌های کریات شمونه و مرگلیوت برای سومین بار متوالی در کمتر از یک ساعت به صدا درآمد.
 
حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که شهرک کریات شمونه را در پاسخ به حملات رژیم اسرائیل به جنوب لبنان هدف حمله با راکت‌های کاتیوشا قرار داده است.
 
آتش سوزی ناشی از حملات حزب الله در شهرک اسرائیلی کریات شمونه
شهرک اسرائیلی «کریات شمونه»
 
در همین حین رسانه‌های خبری از تخریب و آتش‌سوزی گسترده در شهرک اشغالی «کریات شمونة» بر اثر اصابت ده‌ها موشک از جنوب لبنان خبر دادند.
 
یک رسانه اسرائیلی از آتش‌سوزی گسترده در شهر «کریات‌شمونا» در شمال فلسطین اشغالی در نتیجه حمله راکتی حزب‌الله در عصر جمعه خبر داده است.
 

نظر شما