شناسهٔ خبر: 66590864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال ایران| هفته بیست‌وهفتم؛

ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار (احتمالی)

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر امروز مقابل هوادار قرار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وهفتم از بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام موسوم به خلیج‌فارس عصر امروز _شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت_ از ساعت ۱۸:۲۰ در ورزشگاه پاس قوامین به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پرسپولیسی‌ها برای باقی‌ماندن در کورس قهرمانی نیاز زیادی به سه‌امتیاز این دیدار دارند و خود را ملزم به پیروزی برابر شاگردان مسعود شجاعی می‌دانند. پرسپولیس در بازی هفته گذشته به‌سختی از سد نساجی عبور کرد، اما سروش رفیعی به محرومیت اسیر شد و امید عالیشاه که دیدار با نساجی را به‌دلیل محرومیت از دست داده بود به ترکیب سرخ‌ها بازخواهد گشت.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد؛

دروازه‌بان شماره‌یک قرمزها دوباره در مسیر کلین‌شیت؟

علیرضا بیرانوند خوش‌شانس بود که در بازگشت به ترکیب بعد از پشت‌سر گذاشتن یک مصدومیت پر حرف‌وحدیث کار سختی مقابل سپاهان نداشت و شاید راحت‌ترین و کم‌دردسرترین کلین‌شیت خود را ثبت کرد، اما در مصاف با نساجی در ثبت کلین‌شیت ناکام ماند و در تقابل با شاگردان مسعود شجاعی برای گل نخوردن تلاش خواهد کرد.

خط‌دفاعی ثابت مقابل هوادار

زوج گیورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان مقابل بیرو یک سد محکم را تشکیل خواهند داد. عبدالکریم حسن در سمت چپ خط‌دفاعی بازی می‌کند. دانیال اسماعیلی‌فر هم بعد از یک هفته بیرون ماندن از لیست در تقابل با سپاهان اصفهان، مقابل نساجی خیلی خوب نبود و باید دید با توجه به وضعیت بدنی در برابر هوادار تهران چگونه عمل خواهد کرد.

هافبک شوت‌زن جانشین مغز متفکر

زوج مسعود ریگی و سروش رفیعی تغییر می‌کند و باید منتظر هنرنمایی مسعود ریگی به‌همراه سینا اسدبیگی شوت‌زن در مرکز زمین باشیم که قرار است هم جنگ‌های میانه میدان را ببرند و هم بازی‌سازی را با فرار از پرس حریف آغاز کنند، ضمن اینکه در کنار این دو هافبک دفاعی در مرکز زمین، مهدی ترابی به‌همراه امید عالیشاه وینگرها و پیستون‌های پرسپولیس خواهند بود که وظیفه سخت فراهم کردن فرصت‌های گلزنی برای مهاجمان تیمشان را خواهند داشت.

زوج ایرانی - ازبکستانی مقابل مدافعان زنبقی

عیسی آل‌کثیر انتخاب اول و آخر برای پست حساس و سرنوشت‌ساز مهاجم البته در کنار اوستون اورونوف است؛ روند گلزنی‌های عیسی در بازی با سپاهان قطع شد، اما تقابل با هوادار تهران مسابقاتی است که می‌توان منتظر گلزنی آل‌کثیر بود و شاید درخشش وی در مقطع پایانی فصل از همین جا آغاز شود. علاوه بر اینکه اوستون اورونوف که همه‌کاره پرسپولیس در هفته‌های اخیر بوده شانس اول گلزنی قرمزها مقابل هوادار است.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار:

علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

نظر شما