شناسهٔ خبر: 66590794 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تأمین ۵ هزار و ۸۰۰ قلم کالا در شرکت نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تهیه و تأمین بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ قلم کالا به ارزش بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون در این شرکت خبر داد.

صاحب‌خبر -
 غلامرضا کمالی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران در نشست‌های تخصصی خود و کارشناسان این شرکت با سازندگان داخلی گفت: در مجموع ۵ هزار و ۸۰۰ قلم کالا که بیش از ۴ هزار و ۶۹۲ قلم آن به ارزش بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است، از سوی سازندگان داخلی و به سفارش این شرکت ساخته شد.
 
وی گفت: این اقلام در قالب هزار و ۶۳ درخواست از ادارات مختلف از سوی شرکت‌های داخلی ساخته شد و این میزان خرید نسبت به پارسال ۲۷درصد رشد داشته است.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۲ این شرکت بیش از ۲ هزار ۸۷ قلم کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از فروشندگان و تأمین‌کنندگان در شهر گچساران خریداری کرد  که این حجم از خرید کالا تأثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و گردش مالی و رونق اقتصادی در شهرستان گچساران داشته است.
 
در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.
 
نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابع آنها، و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت در این رویداد حضور جدی و فعال دارند.
 
بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نظر شما