شناسهٔ خبر: 66590681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

زیرسازی و آسفالت ۷۶۱ هزار متر مربع از معابر رفسنجان طی ۳۶۵ روز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: سال گذشته با تولید بیش‌ از ۸۴ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری، نزدیک‌ به ۷۶۱ هزار متر مربع از معابر سطح شهر زیرسازی و آسفالت و بیش‌ از ۵۸ هزار متر جدول‌گذاری و کانیوگذاری شده است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، سعید قندی با اشاره به عملکرد سال گذشته سازمان عمران، اظهار کرد: اقدامات مختلفی توسط سازمان عمران در سال گذشته انجام شد که نمود آن در زمینه آسفالت و لکه‌گیری معابر بوده است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۷۶۱ هزار متر مربع از معابر شهری شامل بلوار، خیابان و کوچه زیرسازی و آسفالت شد که از این میزان شش بلوار، ۳۴ خیابان و ۳۳۲ نقطه از معابر اصلی و فرعی بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با اشاره به خودکفایی شهرداری رفسنجان در تولید قطعات بتونی در سال گذشته گفت: در این مدت ۸۴ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری رفسنجان تولید و در معابر شهر صرف شد و ۵۸ هزار و ۳۷۰ متر از معابر شهری جدول‌گذاری و کانیوگذاری شده است.

قندی ادامه داد: بلوارهای امام سجاد (ع)، امام علی (ع)، شهرک هزار واحدی، امام صادق (ع)، کشاورزی، آیت‌الله سعیدی و بافنده و خیابان‌های شهید خالویی، گلستان، دانش، شهیدان کدخدایی، شهدای کمال‌آباد، شهید زینلی، گلزار شهدا، شهرک هزار واحدی، پرستار، محمدی، کندروی بلوار شهید باهنر، کندروی بلوار شهید مطهری، حضرت مهدی (عج)، خیابان‌های اطراف پارک رحمت‌آباد، خیابان‌های اطراف مزار رحمت‌آباد، نشاط، شهیدان حسنی، جامی، لاله‌زاری، خوارزمی، حمل و نقل، خیابان روبه‌روی مجتمع فاطمه زهرا (س)، کشاورزی، ارغوان، شهید ملایی، امیرکبیر غربی، سرچشمه‌پور، گلستان و نور از جمله معابری بودند که سال گذشته زیرسازی و آسفالت شدند.

وی از تولید یک میلیون و ۶۹۰ هزار قطعه بتنی در کارگاه قطعات بتنی سازمان عمران در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: ثبت رکورد بی‌نظیر در زیرسازی و آسفالت معابر شهری در شهریور سال جاری، اضافه شدن یک دستگاه کامیون آب‌پاش به ناوگان سازمان، اورهال و نوسازی ماشین‌آلات و اضافه شدن یک دستگاه تریلی کشنده با کمپرسی به ناوگان عمرانی شهرداری رفسنجان از دیگر اقدامات سازمان در سال گذشته بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان بیان کرد: آسفالت بیش از ۳۰ هزار متر مربع از معابر محله عباس‌آباد رفسنجان، آزادسازی و عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار امام سجاد شرقی بعد از ۱۵ سال، عملیات زیرسازی و آسفالت لاین دوم بلوار شهید هنری و لاین دوم بلوار پرستار، عملیات زیرسازی و آسفالت ۱۸ معبر اصلی و فرعی در خیابان شریف و آزادسازی و عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار امام صادق (ع) طی سال گذشته انجام شده است.

وی با اشاره به تولیدات کارگاه قطعات بتونی تصریح کرد: در این مدت بیش از یک میلیون و ۶۹۰ هزار قطعه بتونی شامل ۳۶۸ هزار و ۷۷۱ قطعه جدول، بیش از یک میلیون و ۲۱۳ هزار قطعه سنگ‌فرش و بیش از ۹۹ هزار قطعه کانیو در کارگاه قطعات بتنی سازمان عمران شهرداری رفسنجان تولید شده است.

نظر شما