شناسهٔ خبر: 66589726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سیستم پاداش پرسپولیس بی سر و صدا راه افتاد!

باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته بود که به اعضای تیم پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، پاداش برد مقابل نساجی در حالی پرداخت شد که در نیم فصل اول سیستم پاداش برای هر برد به خاطر بی‌پولی و مشکلات مالی باشگاه قطع شده بود اما ظاهراً دوباره از نیم فصل دوم بی سر و صدا راه افتاده بوده و اعضای تیم بابت بردهایشان پاداش می‌گرفتند.

حالا هم با حضور کنسرسیوم بانکی در رأس باشگاه به عنوان مالک، شرایط مالی باشگاه پرسپولیس بهتر شده و با این پاداش که ظاهرا به فاصله کمی از برد مهم در قائمشهر به حساب اعضای تیم واریز شده، پرسپولیسی‌ها خوشحال‌تر و راضی‌تر برای بازی مقابل هوادار آماده می‌شوند.

2018999

با وجود دریافت این پاداش اعضای تیم پرسپولیس همچنان منتظر دریافت بقیه مطالبات مربوط به قرارداد این فصل و آپشن‌های فصل قبل شان هستند و با اینکه به خاطر حساسیت بازی‌های پیش رو و حضور در کورس قهرمانی حرفی در این باره نمی‌زنند اما کم و بیش این مسئله را از طریق مدیر تیم و مدیران باشگاه پیگیری می‌کنند.

بازیکنان پرسپولیس 50 درصد رقم قرارداد این فصل و 50 درصد آپشن‌های فصل قبل‌شان را طلب دارند ضمن اینکه برخی بازیکنان 5 درصد از قرارداد دو فصل قبل‌شان را هم از باشگاه طلبکارند که برای برخی از این نفرات مجموع ارقام این مطالبات عدد قابل توجهی می‌شود.

پیش از این بازیکنان پرسپولیس نگران بودند که مدیریت باشگاه پرسپولیس چگونه و در شرایطی که فصل رو به پایان است همه این مطالبات را پرداخت خواهد کرد و  در پایان فصل با همه تسویه حساب می‌شود اما بعد از سامان گرفتن وضعیت مالکیت باشگاه و حضور کنسرسیوم بانکی در راس کار خیال آنها تا حدودی راحت شد. البته به نظر می‌رسد تا زمانی که نماینده این کنسرسیوم در هیئت مدیره مستقر و شروع به فعالیت نکند خبری از پرداختی‌های جدید نخواهد بود.

نظر شما