شناسهٔ خبر: 66589705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ابراهیم فهیمی منتخب مردم پارس آباد،بیله سوار و اصلاندوز شد

ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب ۵۰هزار و ۹۸۳ رای منتخب مردم شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، ابراهیم فهیمی گیگلو» در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست اکثریت آرای حوزۀ انتخابیۀ پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز را کسب کند و به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

در این رقابت که ساعت ۲۲ شب گذشته به پایان رسید، ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب ۵۰ هزار و ۹۸۲ رای توانست در رقابت با امیدعلی رعنایی پیروز شده و راهی بهارستان شود.

منتخب مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در بهارستان را بیشتر بشناسیم

ابراهیم فهیمی گیگلو متولد ۱۳۴۴ در شهرستان اصلاندوز دانش آموخته مقطع کارشناسی در رشته مدیریت دولتی و علوم پایه و مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی بوده و متخصص در موضوعات حقوقی، تخلفات اداری و امور شهری و فن آوری اطلاعات است.

وی از اعضای فعال در حزب جمهوری اسلامی ایران و حزب موتلفه اسلامی، قائم مقام شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مناطق ۹ و ۱۴ تهران، عضو شورا و مسئول هماهنگی و سرناظر حوزه های انتخابیه مناطق تهران در شورای نگهبان بوده و فعالیت مستمر در بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور داوطلبانه در جبهه داشته است.

فهیمی گیگلو عضو فعال در انجمن اسلامی آموزش و پرورش استان تهران و اتحادیه انجمن های اسلامی آذربایجان شرقی و اردبیل بوده و فعالیت در بسیج دانشجویی، تشکل های جامعه اسلامی دانشگاهها و بسیج عشایری را در سابقه خود دارد.

وی پیش از این، مدیر حقوقی اداره کل هماهنگی و نظارت بر هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و شهرداری‌های استان تهران، رئیس گروه هیات تجدید نظر و رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران، مدیر دفتر وزیر آموزش پرورش در دوره وزارت دکتر فرشیدی، مدیر هماهنگی امور هیات‌های امنای وزارت آموزش و پرورش، مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی سنوات متمادی و مدیر راه اندازی شرکت های تولید کشاورزی و دامپروری، عمرانی، بازرگانی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما