شناسهٔ خبر: 66589376 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پس از درخشش در بازی رفت:

گلزن بی‌رحم سپاهان این‌بار علیه تیم محرم

مغانلو در بازی رفت مقابل مس در کمتر از 20 دقیقه دو گل به ثمر رساند و ستاره سپاهان بود.

صاحب‌خبر -

به گزارزش ورزش سه، شهریار مغانلو مهاجم گلزن تیم سپاهان در تمرین امروز حضور داشت و با انگیزه بالا به دنبال افزایش تعداد گل‌های خود و ادامه صدرنشینی در جدول گلزنان خواهد بود و با عملکرد خوبی که در بازی رفت مقابل مس رفسنجان داشت بازیکنی ویژه در این مسابقه به حساب می‌آید.

شهریار در بازی رفت به عنوان بازیکن جانشین در دقیقه 66 به میدان آمد و دو دقیقه پس از ورود به زمین اولین گل خود را به ثمر رساند، مغانلو در دقیقه 84 مسابقه دومین گل خودش و چهارمین گل سپاهان را به ثمر رساند تا در این برد پرگل نقش ویژه‌ای داشته باشد.

مغانلو در حال حاضر با 15 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و آماری بهتر از فصل گذشته خود رقم زده و برای افزایش تعداد گل و قطعی کردن آقای گلی در فصل بیست و سوم به گلزنی در این مسابقه نیاز خواهد داشت.

2020465

ستاره تیم فوتبال سپاهان در بازی‌های اخیر این تیم موفق به گلزنی شده و در دیدار مقابل مس رفسنجان بازیکن کلیدی تیم مورایس به حساب می‌آید و با توجه به اینکه تیم مس رفسنجان در فاز هجومی خطرناک است سپاهان نیاز دارد که در این مسابقه خیلی زود به گل برسد و جریان بازی را تحت کنترل قرار دهد.

مغانلو در بازی رفت درحالی که 5 گل به ثمر رسانده بود و با هم تیمی خود رضا اسدی در کورس آقای گلی قرار داشت در بازی با مس رفسنجان به عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان آقای گلی نام خود را مطرح کرد و در این مسابقه به دنبال تثبیت اتفاقی خواهد بود که نیم فصل نخست رقم زد!

نظر شما