شناسهٔ خبر: 66589142 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

رائفی‌پور ویدئو داد کاربران پاسخش را دادند

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی: طی روزهای اخیر اسنادی از گردش مالی سنگین و غیرشفاف موسسه مصاف متعلق به علی‌اکبر رائفی‌پور در بین دعوای جناح‌های اصولگرا منتشر شد که نشان میدهد این موسسه از سال ۱۴۰۱ تا به امروز «حدود ۱۰۰میلیارد تومان» از چهار شماره حساب بانک ملت، ملی، سپه و صادرات در پوشش موسسه خیریه گردش مالی غیرشفاف داشته است.
تراکنشهای بانک صادرات مصاف مشخص میکند که از ۱۴۰۱ مبلغ حدود ۵۰ میلیاردتومان تحت عنوان مبهم نذورات مردمی به مصاف واریز اما هیچ گزارشی مبنی بر نحوه عملکرد آن منتشر نشده و این مبلغ بین صدها پروژه‌بگیر و شرکت پول‌پاشی شده. و فعال رسانه‌ای موسوم به ارزشی بارها در بین واریزیها به چشم میخورند.
در بین واریزی‌ها بارها نام برادر علی‌اکبر رائفی‌پور به چشم میخورد که نشان میدهد او به نمایندگی از برادرش صاحب حساب شخصی اوست واریزهای میلیاردی تحت عنوان امور خیریه به حساب برادر او واریز می‌شده و بارها جابه جایی پول و پولپاشی صورت گرفته است.
محبی: طبق قانون رائفی‌پور باید به جرم پولشویی تا ۵ سال زندانی شود
جلیل محبی دبیر سابق ستاد امر به معروف در گفتگویی اینترنتی گفته است: اسناد تخلف رائفی‌پور نزد جریان مخالف قالیباف در مجلس است و این اسناد را از نمایندگانی دریافت کرده است که طی ۴ سال گذشته کاملا مقابل قالیباف بودند و با او مشکل داشتند.
.واکنش اولیه رائفی‌پور
 در این بین یک سری تراکنش‌ها با وجوه بالا به حساب برخی از زنان هم شکل گرفته است مثلا مبلغ واریزی به حساب یک‌شرکت هواپیمایی که احتمالا صاحب ان یک اکانت توییتری با نام آبنوس است! و اکانت دیگری به نام خورشید خانوم که ۱۴۵ میلیون دریافتی داشته است!
در پی افشای این گردش مالی میلیاردی باند علی‌اکبر رائفی‌پور، وی در یک سخنرانی ویدئویی نیم ساعته که در برخی سایت‌های طیف پایداری منتشر شده از خود دفاع کرده و گفته است: ‌‏ضربه‌ای که اقداماتی از این دست «بخوانید: افشاگری مفاسد مالی!» به اقتصاد کشور میزند کمتر از تحریم‌ها نیست، آقایان فرزین و خاندوزی می‌دانید چرا مردم تمایلی ندارند پول‌هایشان را در بانک‌های ایران نگه دارند ‏چون هیچ حریم خصوصی در کشور وجود ندارد، یک روحانی «منظورش جلیل محبی است» با کدام مجوز و به پشت‌گرمی چه کسانی چنین گستاخانه اطلاعات خصوصی مردم را منتشر می‌کند؟»
در ادامه واکنش برخی از کاربران در شبکه ایکس فارسی را بخوانید:
️ اقای رائفی‌پور الان به آقای خاندوزی چه ربطی دارد. حالا چرا اینقدر سراسیمه و عصبانی هستی؟ یک صد میلیارد  تومان که پولی نیست!
️ این تازه حساب ریالیت بود وای به اون روزی که گند ارزهای دیجیتالی در بیاد... 
️ عجب! حریم خصوصی خوبه فقط برای شما؟
️ خورشید خانم اسم واقعیش چیه؟؟
‏️ بشما رسید حریم حرمت پیدا کرد؟
‏اینبار هم مثل بارهای دیگه فرقی نداشت!! چون ذات شمابا فریب عجین شده!
️ کفتارها به جون هم افتادن
️ تشت رسوایی‌تون بدجوری افتاد
️ یعنی یه جوری زدندت که دیگه کمر راست نکنی.
‏️ خودت گفتی اون یکی کشو رو هم بگردید شاید چیزی پیدا شد. این دیگه کارنامه نیستا. بحث میلیاردها پول مفته.
‏اینجا دیگه وقاحتت به کار نمیاد، شل کن، لذت ببر.
️ وقتی ۱۰۰ میلیارد پولشویی میکنی دیگه اطلاعات شخصی نمیشه اگر کشور قانون داشت الان باید تو زندان باشی که ....
️ پول مردمو داری بالا میکشی میگی اطلاعات خصوصی؟ روتو برم آخه
️ خیلی پررویی، یه مشت توییت‌به‌مزد جمع کردی دور خودت دفتر و دستک راه انداختی از پولی که معلوم نیست از کجا میاد میدی بهشون که تبلیغ تشکیلات و ماله‌کشی گندکاری‌‌هاتو بکنن، حالا که گندش دراومده زدی به صحرای کربلا که اطلاعات خصوصی فلانه؟
️عبدالرضا داوری: در فهرست پرداخت‌کنندگان به حساب موسسه مصاف، نام حمیدرضا نقاشیان، مالک شرکت همکار ماشین، بعنوان نماینده رسمی شرکت کاترپیلار، تنها شرکت آمریکایی که در ایران نمایندگی دارد به چشم می‌خورد که در کنار دو عضو دیگر از خانواده نقاشیان، مجموعا 400  میلیون تومان به حساب مصاف واریز کردند.
رقابت در «چه کسی کمتر دزدیده»!
️جواد آذری جهرمی: جریانات مدعی انقلابی‌گری، پس از خالص‌سازی، بجای رقابت در «برنامه برای پیشرفت کشور» در حلقه محدود باقی مانده خودشان، رقابت در «چه کسی کمتر دزدیده» را برگزیده‌اند. خدا پدرش را بیامرزد آنکه گفت: رسیده‌ایم به دوران «ابتذال امر سیاسی» عزیزان تصمیم‌گیر: ببینید نتیجه خالص‌سازیتان را
 ۱۴۵ میلیون تومن ناقابل هم برای خورشیدخانوم!!
 اسناد افشاشده نشان میده که اکانت خورشیدخانوم همونکه با حجاب فرنگی میرفت سر صندوق رای و به زیارت!رائفی‌پور هم رفت! ۱۴۵ میلیون تومن ناقابل از موسسه مصاف رائفی‌پور دریافت کرده!

نظر شما