شناسهٔ خبر: 66588684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

اعلام نتایج نهایی شمارش آرای حوزه خرم آباد و چگنی

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: با توجه به پایان شمارش آرا، هادی هاشمی و رضا سپهوند نمایندگان حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی در مجلس دوازدهم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، احسان یاوری در ارتباط تلفنی با خبر صدا و سیمای لرستان با اشاره به پایان انتخابات مجلس دوازدهم گفت: از ۱۲۰ هزار و پنج رای ماخوذه، ۱۱۷ هزار و ۶۵۰ رای صحیح و دو هزار و ۳۵۵ رای سفید بود که از مجموع آرای صحیح، هادی هاشمی نیا و رضا سپهوند با کسب بیشترین آرا، راهی بهارستان شدند.

وی در ادامه میزان آرای کسب شده‌ی هر نامزد انتخاباتی را به ترتیب اعلام کرد:

هادی هاشمی نیا ۴۹۶۶۲ رای

رضا سپهوند ۴۵۹۳۴ رای 

محمدرضا ملکشاهی راد ۴۰۰۸۲ رای

قدرت الله ایمانی ۲۹۸۶۹ رای

با اعلام نتایج مرحله دوم انتخابات، ترکیب ۹ نفره نمایندگان لرستان در مجلس دوازدهم، هادی هاشمی نیا و رضا سپهوند در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی، عباس گودرزی و فاطمه مقصودی در حوزۀ انتخابیه بروجرد و اشترینان، محمدحسین محمدی در حوزۀ انتخابیه سلسله و دلفان، علی امامی‌راد در حوزۀ انتخابیه کوهدشت و رومشکان، حمیدرضا گودرزی در حوزه انتخابیه الیگودرز، روح‌الله لک علی‌آبادی در حوزۀ انتخابیه دورود و ازنا و سیدحمیدرضا کاظمی در حوزۀ انتخابیه پلدختر و معمولان مشخص شد.

مرحله اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ و مرحله دوم آن امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای تعیین دو کرسی حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی برگزار شد.

<div id="video-display-embed-code_11101632"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4230128/11101632?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما