شناسهٔ خبر: 66588396 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

عربشاهی: درصد اشتباهات بازیکنان پرسپولیس زیاد شده/ به دلم افتاده قهرمانی را با هواداران جشن می‌گیریم

پیسکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نساجی تیم ریشه‌داری است و امتیاز گرفتن از آن‌ها در قائمشهر کار دشواری بود.

صاحب‌خبر -

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خداراشکر بازی خوبی بود و توانستیم ۳ امتیاز ارزشمند این بازی را به دست بیاوریم. اورونوف یک مهاجم ۶ دانگ برای پرسپولیس است و در این بازی فوق‌العاده کار کرد.

وی ادامه داد: نساجی تیم ریشه‌داری است و در قائمشهر امتیاز گرفتن از آن‌ها کار هر تیمی نیست، اما خداراشکر با هنرنمایی اورونوف توانستیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم. بازیکنان پرسپولیس در این دیدار محتاطانه بازی کردند و اگر اورونوف نبود امکان داشت امتیاز این مسابقه را از دست بدهیم. درصد اشتباهات بازیکنان پرسپولیس زیاد شده که مهمترین آن اخراج سروش رفیعی بود. رقابت‌ها به پایان خود نزدیک است و بازیکنان با استرس کار را دنبال می‌کنند و همین باعث می‌شود که در زمین عملکرد خوبی نشان ندهند.

*بازیکنان پرسپولیس باید آرامش خود را حفظ کرده و هوشمندانه برخورد کنند

پیشکسوت تیم پرسپولیس در رابطه با اخراج بازیکنان در ۲ بازی گذشته، تصریح کرد: در بازی مقابل سپاهان عالیشاه خیلی راحت کارت قرمز دریافت کرد و اخراج شد و در بازی با نساجی هم همین‌کار را سروش رفیعی انجام داد. این اشتباهات باعث می‌شود که تیم بازیکنان اصلی‌اش را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز لیگ در اختیار نداشته باشد. این موضوع در آینده قطعاً به تیم ضربه می‌زند و باید بازیکنان آرامش خود را حفظ کنند و هوشمندانه برخورد کنند، چراکه حریفان به دنبال همین موضوع هستند تا از فشار موجود روی بازیکنان بهره ببرند و با تحریک آنان باعث اخراجشان شوند.

*برخی بازیکنان مقابل نساجی کم‌کاری کردند

عربشاهی با بیان اینکه برخی بازیکنان کم‌کاری کردند عنوان کرد: اوسمار در این بازی به خوبی تیم را هدایت کرد و ترکیب خوبی وارد زمین کرد، اما برخی بازیکنان کم‌کاری کردند که باید در ادامه به نوعی جبران کنند تا در ۴ دیدار باقی مانده بهترین نتیجه را کسب کنیم. سینا اسدبیگی بازیکن جوان و پدیده پرسپولیس است و قطعاً آینده خوبی خواهد داشت و از او زیاد خواهیم شنید، زیرا او بزرگ شده آکادمی سرخ‌هاست. در ۳ بازی اخیر تأثیر او روی حملات سرخ‌پوشان را شاهد بودیم و در بازی با نساجی که یک پاس فوق‌العاده برای اورونوف انداخت تا موجب گل برتری تیمش شود. اورونوف ناجی پرسپولیس و رفیعی بود. اگر او نبود شاگردان اوسمار به سختی از قائمشهر امتیاز می‌بردند. اورونوف بهترین خرید سرخ‌پوشان در نقل و انتقالات بود.

*۴ بازی سخت و حساس را تا پایان فصل خواهیم داشت

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره دیدار آینده سرخ‌پوشان مقابل هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: هوادار تیم خوبی است و باید هر نتیجه‌ای که در گذشته مقابل آن‌ها گرفتیم به دست فراموشی بسپاریم و با نهایت توان و آنالیز نقاط ضعف تیم حریف، مقابل آن‌ها صف آرایی کنیم. در تمرینات باید روحیه و انگیزه را به سرخ‌پوشان تزریق کنند چرا که ۴ بازی سخت و حساس را تا پایان فصل خواهیم داشت و از آنجایی که استقلال قطعاً امتیاز از دست خواهد داد، ما باید از فرصت استفاده کنیم و صدر جدول را به دست بیاریم. به دلم افتاده قهرمانی را با هواداران در ورزشگاه آزادی جشن می‌گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما