شناسهٔ خبر: 66587879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار لرستان:

نتیجه مشارکت مردم در انتخابات قدرت جهانی ایران اسلامی است

استاندار لرستان گفت: نتیجه‌ی مشارکت، رقابت و رفاقت مردم در انتخابات قدرت جهانی ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

نتیجه مشارکت مردم در انتخابات قدرت جهانی ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت شامگاه بیست و یکم اردیبهشت ماه با حضور در ستاد انتخابات استان گفت: رأی مردم رقم زننده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: تمامی ما به عنوان مسئولان اجرایی و همچنین رسانه‌ها موظفیم از شأنی که در نتیجه‌ی معرفت، شجاعت، متانت و رفاقت مردم در انتخابات به وجود آمده است پاسداری کنیم.

استاندار با قدردانی از حضور پرشور مردم خرم آباد و چگنی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید به جوامع بین المللی نشان دهیم آنچه که در ایران اسلامی اتفاق می‌افتد مشارکت، روابط سالم همراه با با رفاقت و امنیت است.

آقای شفقت خطاب به داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در خرم آباد و چگنی اظهارداشت: از افرادی که در این رقابت راهی مجلس شوند برای پیگیری مسائل استان استقبال می‌کنیم و از برنامه‌ها و ایده‌های توسعه محور افرادی که وارد مجلس نمی‌شوند نیز استقبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به این موضوع که راه خدمتگزاری محدود نیست، تأکید کرد: برای استفاده از نقطه نظرات دو نامزدی که امروز نمی‌توانند راهی مجلس شوند و بقیه داوطلبانی که در دور اول شرکت کردند و موفق به راهیابی به مجلس نشدند، دعوت می‌کنیم.

استاندار لرستان گفت: تعداد ۴۳۰ صندوق اخذ رأی شامل ۳۶۵ صندوق در خرم آباد و ۶۵ صندوق در شهرستان چگنی امروز برای برگزاری دور دوم انتخابات در نظر گرفته شد.

آقای شفقت ادامه داد: ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار و بیش از هشت هزار عامل اجرایی امروز کار برگزاری انتخابات را بر عهده داشتند.

نظر شما