شناسهٔ خبر: 66587734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ثبت و استعلام ۱۵۷ هزار نفر در انتخابات دور دوم کرمانشاه

اقتصاد ایران: کرمانشاه- رییس ستاد انتخابات کرمانشاه از ثبت و استعلام ۱۵۷ هزار نفر در انتخابات دور دوم کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی شامگاه جمعه در ستاد انتخابات دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور انتخابات رأی گیری در شعب اخذ رأی به دلیل ازدحام جمعیت و مشارکت مردم تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه تمدید ساعات رأی گیری از سوی وزارت کشور تا سه ساعت ممکن است، افزود: علاوه بر این ستاد استانی نیز بر اساس نیاز و حضور مردم در شعب اخذ رأی شرایط تمدید را خواهد داشت و در مجموع تا آخرین نفری که در شعب اخذ رأی حضور دارند رأی گیری ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۱۵۷ هزار نفر در شعب اخذ رأی احراز هویت شدند، تصریح کرد: در دور گذشته ۲۸۳ هزار نفر در انتخابات شرکت داشتند و بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری منتخبین در دوم نیز باید با آرا بالا راهی شوند.

شعبانی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه در تمامی شعب رأی گیری به صورت الکترونیکی انجام گرفته بود اما تدابیر لازم در صورت بروز مشکل و جایگزین کردن رأی گیری به صورت دستی مهیا شده بود که تا کنون از هیچ تعرفه دستی استفاده نشده است و بدون بروز مشکل رأی گیری الکترونیکی انجام گرفته است.

برچسب‌ها:

نظر شما