شناسهٔ خبر: 66587620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برای اولین بار از بچگی مقابل سپاهان قرار می‌گیرم

نویدکیا: منتظر هیچ مشکلی ندارد و به ما اضافه می‌شود

محرم نویدکیا سرمربی تیم مس رفسنجان نسبت به عملکرد شاگردانش در بازی فردای این تیم مقابل سپاهان بسیار خوشبین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، محرم نویدکیا سرمربی تیم مس رفسنجان که قرار است در این هفته از لیگ برتر فوتبال برابر سپاهان صف آرایی کند، در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران گفت: برای خودم بازی مهمی است و اینکه بعد از این همه سال از دوران بچگی تا به امروز، برای اولین بار مقابل سپاهان می‌خواهم بازی کنم و این اتفاق بسیار برای من سخت است ولی باید واقعیت را قبول کرد.

او ادامه داد: تیم سپاهان تیم فوق العاده باکیفیتی است. یک کادرفنی خیلی خوب و یک سرمربی باتجربه دارند که در بسیاری از رختکن های بزرگ دنیا بوده و قطعا در ۲ سال گذشته به تیم کمک کرده‌اند. از نظر فنی سپاهان شرایط بهتری دارد و اگر چه خیلی زود از کورس کنار رفتند اما واقعیت این است که تیم خیلی خوبی هستند و کیفیت بالایی دارند.

ویدئو: 332388

سرمربی مس رفسنجان درباره شرایط بازیکنان تیمش توضیح داد: صادقانه بگویم. از زمانی که به اینجا امده‌ام، همه آنها از تمام وجودشان خواستند به تیم کمک کنند و از آنها ممنون هستم. فکر می‌کنم به اندازه کافی می‌دانند که چقدر این بازی مهم است. می‌خواهم با تمام حسی که دارند وارد بازی شوند. مهم این است یک بازی باکیفیت انجام دهیم و اگر نتیجه خوبی هم گرفتیم چه بهتر. باید خیلی خوب برای بازی‌ها برنامه ریزی کنیم.

محرم نویدکیا در اشاره به وضعیت منتظر محمد بازیکن عراقی تیمش خاطرنشان کرد: او برای المپیک رفته بود و یک آسیب دیدگی هم داشت اما به تیم اضافه شده و الحمدالله قرار است کم کم به تیم کمک کند.

سرمربی سابق سپاهان در واکنش به جریاناتی که او را جانشین آینده مورایس عنوان می‌کند، گفت: خوب نیست که احساسی درباره این موضوع صحبت کرد. تا آنجایی که من می‌دانم مورایس قرارداد سه ساله دارد و باید به آن احترام گذاشت تا کارش را انجام دهد. از لحاظ کیفیت فوتبالی بسیار تیم خوبی هستند و این تغییرات بعید است به تیم کمک کند. یک واقعیتی در مورد گذشته هست که اگر از خود تعریفی نباشد، در سپاهان جام های زیادی بردم و رکورد های شخصی هم آوردم که همه آنها به واسطه بازی کردن برای سپاهان بوده. برای هواداران احترام قائل هستم اما این مسائل احساسی نیستند و با منطق باید با آنها رفتار کرد. تا آنجایی که شود به قرارداد و اصول حرفه‌ای پایبند خواهم بود. با مسئولان رده بالای شرکت هم صحبت کردم و شاید هم سال بعد اینجا نباشم؛ قبلا گفتم و باز هم می‌گویم که استرس این افکار که قرار است چه اتفاقی بیفتد، برای تیم نگران کننده است ولی اگر بشود شرایط فراهم شود، اگر تکلیف بودجه مشخص شود یا بگویند که کدام بازیکنان قرار است بمانند بهتر است ولی باشگاه بلاتکلیف است. در فوتبال همه چیز یک لحظه است و الان ۴-۵ بازی داریم که می‌تواند هر اتفاقی بیفتد؛ حالا اگر شد و شرایط فراهم شد چه بهتر!

2012863

وی افزود: اگر نشد هم مسئولان مس باید تصمیم بگیرند. از هواداران سپاهان هم تشکر می‌کنم. اگر شد با باشگاه گذشته خودم هم کمک کنم، به آن فکر می‌کنم ولی الان صحبت درباره آن جذاب نخواهد بود.

نویدکیا در ادامه خاطرنشان کرد: من سعی می‌کنم در فوتبال احساسی نباشم. از زمانی که به عرصه مربیگری آمدم هم با منطق بیشتری کار می‌کردم. من از دو هفته پیش با کسانی (مسئولان باشگاه مس رفسنجان) که لازم بوده صحبت کردم و الان آنها هستند که تصمیم بگیرند. فقط تعدادی از بازیکنان را دارم که قرارداد دارند و بقیه آنها قرارداد ندارند. باید تکلیف مشخص شود و آینده نگری باید باشد. باید حرفه‌ای‌تر رفتار کنیم و از من تا مسئولان باشگاه و شرکت باید بدانیم که شانسی تصمیم گیری نکنیم. اگر چه ما از مراحل سختی که نیم فصل داشتیم گذر کردیم ولی در پایین جدول تیم‌هایی داریم که از نظر اقتصادی وضعیت بهتری نسبت به ما دارند ولی به هر دلیلی پایین هستند. نباید کاری کنیم که غصه بخوریم. در فوتبال برد و باخت وجود دارد و دیدیم که هفته قبل به تیم ته جدولی باختیم که مسئولیتش با من است. با این حال منظورم این است اگر درست برنامه ریزی نکنیم، آینده خوبی نخواهیم داشت. فوتبال برد و باخت دارد و هیچ تیمی نیست که در فوتبال نبازد.

نظر شما