شناسهٔ خبر: 66587617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم| وداع با شهید مدافع امنیت در روستای «نوده‌ملک» گرگان

گرگان- ایرنا- مراسم وداع با پیکر پلیس شهید «مهدی مزرئی‌نوده» جمعه‌شب در زادگاهش روستای نوده‌ملک از توابع شهرستان گرگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم با حضور پرشور آحاد مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در مسجد جامع روستای نوده‌ملک برگزار شد.

مراسم بدرقه، تشییع و تدفین این شهید والامقام صبح روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در شهر گرگان و سپس در روستای نوده‌ملک برگزار می‌شود و سپس پیکر مطهر شهید در امامزاده عبدالله(ع) دهستان ملک و در جوار شهید مدافع حرم «سیدرضا حسینی‌نوده» آرام می‌گیرد.

شهید «مهدی مزرئی‌نوده» سومین شهید امنیت امسال گلستان است که پس از شهیدان «محمدمهدی نجاتی‌نیا» و «جواد جهان‌بیکی» به همرزمان شهیدش پیوست.

این شهید والامقام نیروی پلیس استان هرمزگان روز سه‌شنبه گذشته در درگیری با قاچاقچیان سوخت در استان هرمزگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید مزرئی‌نوده پس از استخدام در فراجا و طی نمودن دوره آموزشی، جهت ادامه خدمت به شهرستان میناب در استان هرمزگان منتقل شده بود که در روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و حین اجرای ماموریت و درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید متولد ۲۳ آبان ۱۳۷۹، مجرد و اهل نوده‌ملک از توابع گرگان در استان گلستان است.

براساس اعلام عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، چهار نفر از عاملان شهادت گروهبان یکم مهدی مزرئی نوده دستگیر شده‌اند و ۲ نفر دیگر از عاملان اصلی نیز شناسایی شده و به‌زودی دستگیر می‌شوند.

نظر شما