شناسهٔ خبر: 66587599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مردم مازندران فقط از رسانه‌های رسمی نتیجه انتخابات دنبال کنند

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اتمام روند رأی‌گیری در حوزه انتخابیه مازندران از مردم خواست برای مطلع شدن از نتیجه انتخابات فقط به رسانه‌های رسمی توجه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی شامگاه_جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد مکرمه حضرت فاطمه معصومه (س) به دختران مازندران به ویژه رأی اولی‌ها اظهار کرد: با توجه به تصمیم‌گیری بر تمدید انتخابات اختیار آن از سوی وزارت کشور به استانداردها دستور داده شد در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ مرحله دوم انتخابات به اتمام می‌رسد.

وی افزود: به استناد ماده ۱۲ قانون مجلس شورای اسلامی رأی‌گیری از افرادی که قبل از پایان مهلت قانونی اخذ رأی در محل شعبه حاضر هستند و نوبت رأی‌گیری آنها فرا نرسید در حکم رأی‌گیری مهلت قانونی تلقی می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: اعضای شعبات اخذ رأی موظفند افراد رای‌دهنده را به صندوق اخذ رأی هدایت کنند و درب شعبه را با عوامل نیروی انتظامی بسته و اقدام به اخذ رأی تا آخرین نفر کنند.

عزیززاده گرجی با تاکید بر اینکه مردم برای مطلع شدن از نتیجه انتخابات فقط به رسانه‌های رسمی توجه داشته باشند، اظهار داشت: مردم به گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌های غیررسمی در محافل انتخاباتی یا فضای مجازی توجه نداشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به تمام الکترونیکی برگزار شدن انتخابات در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه شمالی و سوادکوه بلافاصله پس از پایان زمان رأی‌گیری، نتیجه هر شعبه اخذ رأی به فرمانداری‌ها و سپس به ستاد انتخابات ارائه می‌شود و از طریق رسانه‌های رسمی به اطلاع مردم خواهد رسید.

نظر شما