شناسهٔ خبر: 66587394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات لرستان خبر داد؛

پایان رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرم‌آباد و چگنی

خرم‌آباد- رئیس ستاد انتخابات لرستان از پایان رای گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احسان یاوری شامگاه جمعه در ستاد انتخابات لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه تشکر می‌کنم از حماسه مردم بزرگ شهرستان‌های خرم آباد و چگنی، اظهار کرد: مردم با حضور بسیار خوب در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه به نوبه خودم از این حضور خوب تشکر می‌کنم، تصریح کرد: همچنین تشکر می‌کنم از عوامل برگزار کننده انتخابات از جمله عوامل اجرایی، انتظامی و… و اصحاب رسانه که در امر اطلاع رسانی زحمت فراوانی کشیدند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با تاکید بر اینکه حدود ۱۴ ساعت انتخابات داشتیم که از ساعت ۸ صبح شروع شد و تا ساعت ۲۲ شب ادامه داشت، افزود: در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی با اجازه‌ای که از ستاد انتخابات کشور گرفتیم و اجازه‌ای که به استانداری‌ها داده شده است و همچنین با توجه به اینکه در بسیاری شعب مراجعه کننده نداشتیم، لذا با بررسی که در ستاد انتخابات استان انجام گرفت به این جمع بندی رسیدیم که در این لحظه پایان رأی گیری را اعلام کنیم.

یاوری ادامه داد: تاکید می‌کنم با وجود اینکه درهای شعب بسته شده اما افرادی که در محوطه شعب هستند باید تا آخرین نفر اخذ رأی شوند.

وی همچنین با اشاره به اینکه خوشبختانه مشکل خاصی در حوزه امنیتی و انتظامی انتخابات نداشتیم، یادآور شد: تشکر می‌کنم از مردم خوب و عزیز که این آرامش و امنیت را خلق کردند و از همکاری نامزدهای محترم هم تشکر می‌کنم.

نظر شما