شناسهٔ خبر: 66587008 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

پایداری ارتباطات در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه و جمعی از کارکنان این اداره کل، روز جمعه مورخ 1403/02/21 از برخی شعب اخذ رای مستقر در حوزه انتخابیه کرمانشاه و مراکز همراه اول، ارتباطات زیرساخت و مخابرات منطقه بازدید نمودند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، سیدابوالفضل محمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و جمعی از کارکنان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، روز جمعه مورخ 1403/02/21 ضمن بازدید از برخی شعب اخذ رای مستقر در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به بررسی پایداری ارتباطات مراکز همراه اول، ارتباطات زیرساخت و مخابرات منطقه پرداختند.

محمدی در روند این بازدید با حضور در مرکز ارتباطات سیار در شهر کرمانشاه به بررسی ارتباطات ارائه شده توسط این اپراتور در روز انتخابات پرداخت و از پایداری ارتباطات به منظور دستیابی به احراز هویت  99 درصدی به صورت برخط در استان اطمینان حاصل کرد.

محمدی در ادامه این بازدید پس از دیدار با افراد حاضر در شعبه اخذ رای مستقر در ساختمان مرکزی مخابرات، با امیری مدیریت مخابرات منطقه دیدار کرد و امیری با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکل ارتباطی و ‌مخابراتی در روند برگزاری انتخابات  در سطح استان گزارش نشده است، از آمادگی صد درصدی کارکنان مخابرات جهت رفع مشکلات احتمالی خبر داد .

در روند این بازدید محمدی با همراهی تعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به بازدید از مراکز اصلی ارتباطات زیر ساخت استان پرداخت و در دیدار با شهریار بهنیا مدیریت ارتباطات زیرساخت به اهمیت پایداری ارتباطات به منظور پایداری کامل در انتخابات تمام الکترونیک در دوره دوم انتخابات مجلس تاکید کرد.

محمدی درنهایت ضمن بازدید از ستاد انتخابات استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت پیگیری و بررسی عملکرد حوزه ارتباطات در روز انتخابات، گفت: به منظور این امر اقدامات لازم مانند برقراری شیفت‌های انتخابات برای پشتیبانی و پایش فعالیت‌های مرتبط با انتخابات در طول روز انتخابات، آماده‌باش کامل تیم‌های نگهداری ثابت و سیار به‌منظور حفظ پایداری سیستم‌های ارتباطی و حضور نماینده اداره کل ارتباطات در ستاد انتخابات استانداری کرمانشاه جهت هماهنگی و پشتیبانی موارد فنی و ارتباطی نیز در روز انتخابات انجام شد که منجر به پایداری ارتباطات و اتصال 100 درصدی شعب شده است.

بر اساس این گزارش، دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه انتخابیه در سطح کشور برگزار شد که در حوزه‌های انتخابیه با بیش از دو نماینده در مرحله دوم انتخابات، دارای احراز هویت تمام الکترونیکی در روز انتخابات هستند، همچنین بر اساس آمار ستاد انتخابات کشور ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای در ۱۵ استان کشور امروز آماده اخذ رای از مردم شریف ایران اسلامی بودند.

 

نظر شما