شناسهٔ خبر: 66586517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار رامهرمز: فرایند رای‌گیری تا آخرین نفر حاضر در شعب ادامه دارد

اهواز- ایرنا- فرماندار رامهرمز گفت: فرایند رای‌گیری تا آخرین نفر حاضر در شعب اخذ رای ادامه دارد اما انتظار می رود مردم نیز برای مشارکت در انتخابات سریعتر در شعب حضور یابند.

صاحب‌خبر -

عبدالله خیران‌پور جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین روند برگزاری انتخابات در این شهرستان، اظهار کرد: همانگونه که انتظار می رفت در دومین دور انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی در این حوزه شاهد حضور پرشور مردم این شهرستان بودیم که شایسته تقدیر است.

وی افزود: مردم شریف رامهرمز باردیگر به صحنه انتخابات آمدند و برای سرنوشت خود مشاکرت حداکثری داشتند و مانند دور اول سنگ تمام گذاشتند.

فرماندار رامهرمز ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد انتخابات کشور فرایند رای‌گیری تا ساعت ۲۱ تمدید شد و انتظار می رود شهروندان برای حضور در پای صندوق های رای در شعب تعیین شده شتاب بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: باتوجه به حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای حتی پس از پایان ساعت اعلام شده ستاد انتخابات کشور، آرای تمامی افرادی که در شعب حضور دارند، دریافت می شود.

به گزارش ایرنا، ۱۶۱ شعبه اخذ رأی در این حوزه انتخابیه تعیین شده که ۱۱۱ شعبه در شهرستان رامهرمز فعال است.

مردم حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر باید از بین ابراهیم متینیان نماینده فعلی و امیرحسین نظری، یک نفر را راهی مجلس کنند.

بر اساس این گزارش، ۳۰۹ شعبه برای اخذ رأی در دو حوزه های انتخابیه آبادان و همچنین رامهرمز و رامشیر در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۴۸ شعبه در آبادان، ۱۱۱ شعبه در رامهرمز و ۵۰ شعبه در رامشیر فعالیت دارند.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی از مجموع ۱۸ نماینده مردم خوزستان، ۱۵ نفر انتخاب و به بهارستان راه یافتند. انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان همچون دور اول تمام الکترونیکی است.

علاوه بر عوامل اجرایی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر از سایر مناطق استان برای کمک به برگزاری انتخابات حضور دارند.

نظر شما