شناسهٔ خبر: 66585460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

به همت شهرداری منطقه ۱ همدان انجام شد

اهتزاز پرچم حضرت علی‌ابن‌موسی الرضا(ع) بر فراز همدان

مدیر منطقه ۱ شهرداری همدان گفت: اهتزاز پرچم حضرت علی‌ابن‌موسی الرضا(ع) بر فراز همدان اتفاق مبارکی است که در ششمین سال متوالی در شهر همدان به انجام می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مرتضی حضرت زاده امروز _جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم ورود پرچم امام رضا (ع) به شهر همدان مایه خیر و برکت باشد اظهار کرد: امروز هم از ائمه اطهار (ع) مدد می‌گیریم تا خدمت‌گزاری صادقانه‌ای را به مردم داشته باشیم و امیدواریم این بزرگان ما را یاریگر باشند.

وی افزود: دهه کرامت فرصت ناب و ایده آلی برای تبیین سبک زندگی کریمانه، بسط فرهنگ رضوی و همچنین آشنایی جامعه با جایگاه ارزشمند و والای زن است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان ادامه داد: بانوان به عنوان رکنی از ارکان خانواده و اجتماع از جایگاه و شأن مادری، شأن همسری، منزلت اجتماعی، شأن اقتصادی، شأن علمی و فرهنگی و شأن سیاسی برخوردارند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

حضرت زاده اضافه کرد: مشارکت آگاهانه و مشتاقانه اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در برگزاری هر چه باشکوه‌‏تر جشن‌‏های دهه کرامت، تأثیر بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ رضوی در بین عموم مردم دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با هدف تقویت و گسترش فضای پرنشاط و معنوی شهر و با بهره‌گیری از توان و امکانات بخش‌های مختلف شهرداری، برنامه‌های متنوعی را در جهت بهره‌مندی هر چه بیشتر شهروندان از فضای معنوی و ظرفیت‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف در دست اجرا دارد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان تصریح کرد: فضاسازی معنوی شهر، سطح معابر و میادین با استفاده از نورپردازی و تبلیغات فرهنگی که از طریق بنرها و تابلوهای تبلیغاتی ازجمله فعالیت‌های شهرداری در ایام مختلف به شمار می‌رود.

نظر شما