شناسهٔ خبر: 66585369 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

نسخه پی‌سی God of War Ragnarök به زودی معرفی خواهد شد

دیتاماینر قابل اعتماد ادعا کرد / VGC

صاحب‌خبر -

گفته می‌شود که بازی God of War Ragnarök به زودی برای PC معرفی خواهد شد. billbil-kun، دیتاماینر قابل اعتماد، پیش‌بینی می‌کند نسخه رایانه‌های شخصی بازی در این ماه اعلام شود.

billbil-kun همچنین اشاره می‌کند که نمی تواند تاریخ دقیق انتشار نسخه پی‌سی را تایید کند، اگرچه احتمال داد همزمان با تاریخ عرضه نسخه اصلی، در پاییز امسال منتشر شود.

طبق گزارش‌ها، سونی قصد دارد شوکیسی از محصولات پلی‌استیشن را در ماه می برگزار کند که می‌تواند شامل Silent Hill 2 در کنار سایر عناوین باشد. God of War Ragnarök برای PS4 و PS5 در نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شد.

سونی ادعا کرد که ۵.۱ میلیون نسخه از بازی در اولین هفته عرضه فروخته شد و ۱۱ میلیون نسخه در ۱۰ هفته اول آن فروخته شده که «آن را تبدیل به پرفروش‌ترین بازی انحصاری تاکنون» می‌کند.

طبق گفته دارنده پلتفرم، تا نوامبر ۲۰۲۳، بازی God of War Ragnarök بیش از ۱۵ میلیون نسخه فروخته است. بسته الحاقی رایگان Valhalla، در دسامبر گذشته منتشر شد.

God of War Ragnarök God of War Ragnarök

به عنوان پایانی برای بازی اصلی، DLC یک «ماجراجویی قابل تکرار بود که نبرد محبوب خدای جنگ رگناروک را با عناصر کاملا جدید الهام گرفته از ژانر روگ‌لایک ترکیب کرد».

سری God of War به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و حتی یک سریال لایو اکشن نیز در دست ساخت است که اولین بار در پنل CES 2024 سونی معرفی شد.

داستان کامل فال اوت

مایکروسافت فروشگاه بازی موبایل خود را به زودی راه اندازی می‌شود - ویجیاتو مایکروسافت فروشگاه بازی موبایل خود را به زودی راه اندازی می‌شود - ویجیاتو VGC

نظر شما