شناسهٔ خبر: 66584402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه کرامت

همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت برنامه‌های ویژه فرهنگی و اجتماعی این دهه در استان بوشهر شروع شد.‌

صاحب‌خبر -

آغاز برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه فرهنگ سبک زندگی رضوی مورد توجه ویژه مردم بوشهر قرار دارد ترویج فرهنگ رضوی در اولویت برنامه‌های فرهنگی و امور دینی قرار دارد.

نیک روش افزود: دهه کرامت که همزمان با میلاد فاطمه معصومه (س) آغاز و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و خدماتی تدوین شده است.

وی ادامه داد: برپایی جشن و سرور با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بوشهر در نقاط مختلف از جمله سواحل از جمله برنامه‌های مورد نظر در دهه کرامت است.

نیک روش از موافقت شورای اسلامی شهر بوشهر با احداث چایخانه رضوی در این شهر خبر داد و تصریح کرد: احداث این چایخانه با مشارکت کانون خدمت رضوی استان بوشهر در دستور کار قرار گرفت و اعضای شورای اسلامی بوشهر با لایحه شهرداری برای راه‌اندازی این چایخانه در" پارک ایمان" روبرو مصلا نماز جمعه بوشهر موافقت کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: آستان قدس رضوی شیوه‌نامه لازم برای احداث چایخانه امام رضا (ع) تدوین کرده است که متولی آن کانون خدمت رضوی در استان است.

نیک روش ادامه داد: باتوجه به اینکه زمین ساخت چایخانه رضوی بوشهر واگذار شده است مقرر شد در دهه کرامت عملیات اجرایی ساخت آن آغاز شود.

نظر شما