شناسهٔ خبر: 66583403 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از مدیریت و معلمین هنرستان هنرهای زیبا تقدیر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان: اگر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همه فعالیت‌ها را تعطیل کنیم و فقط به فعالیت‌های آموزشی و تربیت هنرمندان بپردازیم ضرر نکردیم زیرا این اقدام یک سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان درآئین تقدیرازمعلمان هنرستان هنرهای زیبا  و اکران فیلم "آسمان غرب" که در سینما قدس همدان صورت گرفت، ضمن تقدیر از مقام شامخ معلم گفت: اگر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همه فعالیت‌ها را تعطیل کنیم و فقط به فعالیت‌های آموزشی و تربیت هنرمندان بپردازیم ضرر نکردیم زیرا این اقدام یک سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در سال ١۴٠۲ کادر آموزشی هنرستان هنرهای زیبا تقویت و زیرساخت‌های مورد نیاز اولیه فراهم شده است تا به امیدخدا نتایج مطلوب در سال جدید تحصیلی محقق شود.

  مسعود ویژه به برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای این هنرستان نیز اشاره کرد و افزود: به امید خدا و با تلاش های مجموعه فرهنگ و ارشاد و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی جدید چندین رشته تحصیلی به رشته های هنرستان اضافه خواهد شد.

  در این مراسم همزمان با پخش فیلم سینمایی «آسمان غرب» از فرزند و همسر شهید خلبان حشمت الله کلوندی از شهدای خلبان استان همدان در دفاع مقدس تجلیل شد.

  همچنین در این مراسم از زحمات معلمان و مدیریت هنرستان هنرهای زیبا در سال ۱۴۰۲، آقایان:عطاالله یوسفی، امیر شمخانی، سعید پورشعبانیان، حسن فاضلی فر، حامد جلیلی، آرش خوشکلام، امیرحسن شریفی، علیرضا سعیدی، مهدی شاه سواری، علی اصغر رحمانی پاکروان، مزدک‌ مهیمنی، فتح اله ضابطی، سید مصطفی موسوی و محمد مهدی کلهری قداردانی گردید و از آقای مهدی بیات که جایزه ملی هنر آموز برتر استان در سال ۱۴۰۲ را کسب کرده بودند تقدیر شد .

تقدیر از مدیریت و معلمان هنرستان هنرهای زیبا به مناسبت گرامیداشت هفته معلم  25
تقدیر از مدیریت و معلمان هنرستان هنرهای زیبا به مناسبت گرامیداشت هفته معلم  23
تقدیر از مدیریت و معلمان هنرستان هنرهای زیبا به مناسبت گرامیداشت هفته معلم  19

نظر شما