شناسهٔ خبر: 66583198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر جمعیت هلال احمر مازندران:

بهره‌مندی بیش از ۴۲ هزار نفر از خدمات امدادی هلال احمر مازندران

مدیر جمعیت هلال احمر مازندران: مدیر جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۴۲ هزار و ۷۵۷ نفر از خدمات امدادی هلال احمر مازندران در حوادث و سوانح بهره‌مند شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، غلامعلی فخاری در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن هفته هلال احمر شعار این هفته را « ما با شما سربلندیم» عنوان کرد و گفت: افتخارات ارزشمندی را با حضور حفظ کرامت انسانی از رویکردهای مهم اعلام کرد و افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از پنج قدرت توانمند دنیا در پاسخگویی به حوادث و سوانح و دومین کشور بعد از چین در کمیت داوطلبین و خیرین است که توانسته کرسی‌های بسیار خوبی را در فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر جهان کسب کند.

وی افزود: مسئول دبیر تقویم پیش نویس های فدراسیون جهان است چه در تحریم‌های ظالمانه و چه در کشتار غزه کنگره‌های بین‌المللی را در تهران برگزار کردیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: جمهوری اسلامی ایران در بین ۱۹۲ کشور عضو فدراسیون  به‌عنوان اولین کشور توانست مدال و جایزه «هانری داویسون» را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: خدمات درمانی و بیمارستانی  کشور جمهوری اسلامی ایران در بیش از ۱۶ کشور توانست قدرت دیپلماسی ایران را تغییر دهد.

فخاری با بیان اینکه ایران جزء سه کشور حادثه‌خیز دنیا است، ادامه داد: استان مازندران در سال‌های اخیر به‌ویژه در دولت سیزدهم بیش از ۱۳ هزار و ۷۳۴ عملیات معادل ۱۴ درصد از عملیات کشور را انجام داده است.

وی با بیان اینکه، ۴۲ هزار و ۷۵۷ نفر از خدمات امدادی هلال احمر  مازندران در حوادث و سوانح بهره‌مند شدند، گفت: همچنین در همین مدت ۵ هزار و ۵۷۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

فخاری اعلام کرد: جمعیت هلال احمر مازندران رتبه اول در تعداد کمیت و عملیات‌های موثر در کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران به رتبه برتر جمعیت هلال احمر استان در حوزه‌های ترویج و توسعه نماز اشاره کرد و افزود: ۴ هزار و ۳۲۸ دوره آموزشی در محلات کم برخوردار و آسیب‌پذیر از دیگر خدمات این جمعیت است که رتبه اول را هم به خود اختصاص داده است.

فخاری ادامه داد: سال قبل نیز به عنوان مدیریت برتر انتخاب شدیم.

وی به شش مرکز درمانی جمعیت هلال و ۴ داروخانه احمر در استان اشاره کرد و گفت: خدمات امداد رسانی هلال احمر حتی خارج از کشور همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما