شناسهٔ خبر: 66580755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه رشت:

توسعه شبکه‌های مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز شاهد افزایش شبکه های مقاومت در منطقه هستیم، گفت: این امر باعث می شود تا نابودی رژیم جعلی صهیونیستی تسریع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: طی این سالها سه شبکه مقاومت حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق و انثارالله یمن در منطقه فعال در مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی فعالیت می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: اما اینک گروه مقاومت گردان های مالک اشتر بحرین نیز افزوده شده که افزایش این گروه های مقاومت نشانی از آن است که محو رژیم جعلی اسرائیل نزدیک بوده و این رژیم کودک کش به زودی نابود خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اینک در منطقه مسلمانان قدرت برتر هستند و حضور خوبی دارند و امروز شاهدیم که دولت ترکیه نیز با فشار ملتهای منطقه و مردمش متقاعد شده که روابط اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کند.

امام جمعه رشت اضافه کرد: دولت ترکیه برای آنکه اعتماد مردم خود را به دست بیاورد و مناسبات اقتصادی خود را با کشورهای منطقه ادامه دهد، تصمیم به قطع ارتباط اقتصادی با رژیم جعلی صهیونیستی گرفته است.

آیت الله فلاحتی در ادامه با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر بیان کرد: مسئولان ما باید بیش از پیش دانشمندان زن ایران را به جامعه معرفی کنند زیرا ما دانشمندان زن مشهوری در گذشته و نیز امروز داریم که مایه مباهات هستند و باید دختران ما بیش از پیش با آنان آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: ایران تنها کشوری است که حقوق زن در آن بیش از سایر جهان رعایت می شود زیرا رسانه های جهانی معترفند که نیمی از زنان در اروپا مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

امام جمعه رشت اظهار کرد: اما در کشور ما با توجه به اطاعت و پیروی از فرامین دین مبین اسلام، حقوق زنان در ایران اسلامی رعایت می شود که این امر باعث شده تا مردم جهان بیش از پیش به اسلام گرایش یابند و این خود باعث هراس استکبار جهانی شده است.

نظر شما