شناسهٔ خبر: 66577370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار البرز : انتخابات کرج ، فردیس و اشتهارد نیمه الکترونیکی است

کرج - ایرنا- معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج اعلام کرد: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت نیمه الکترونیکی در جریان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، یحیی رمضانی روز جمعه در حاشیه بازدید از ستاد شعبه اخذ رای مصلای نماز جمعه کرج افزود: در این مرحله از انتخابات تبلیغات محیطی مناسبی در حوزه انتخابیه کرج ، فردیس و اشتهارد برای اطلاع رسانی به مردم و فراهم کردن حضور حداکثری انجام شد.

وی ادامه داد : از نخستین ساعات بامداد امروز دست اندرکاران انتخابات در استان البرز طبق قانون فعالیت کاری خود را آغاز کردند و ساعت هشت صبح جمعه کار رای گیری از مردم شروع شد.

معاون استاندار البرز : انتخابات کرج ، فردیس و اشتهارد نیمه الکترونیکی است

فرماندار کرج گفت : اکنون ۱۴ هزار نفر در این شهرستان مجری و دست اندرکار انتخابات هستند و کار رای گیری به صورت قانونمند و شفاف در مساجد، تکایا، مدارس و سایر مکان های کرج و استان البرز به خوبی پیش می رود.

وی به رای اولیه توصیه کرد با حضور پرشور خود در انتخابات حماسه به یادماندنی خلق کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار شد که بر اساس آمار نهایی انتخابات از مجموع ٣٤١هزار و ٥١٨ رای از آراء صحیح صندوق ها، "علیرضا عباسی" با ١٠٨ هزار و ٢٤١ رای به عنوان یکی از نمایندگان مردم حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد به مجلس راه یافت.

"علی شیرین زاد" با کسب ٥٥ هزار و ٢٣ رای و " مصطفی سعیدی سیرایی" با ٤٠ هزار و ٢٣٦ رای در مرحله نخست رای گیری به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

استان البرز دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۶۴۸ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۷۵ درصد آنان تایید شده بود.

نظر شما